Käyttäisitkö sellaista collegehaalaria kotiasuna?
Kommentit (12)
(Ihan 165 kg en kuitenkaan paina :D )
Nyt jos vetäisin moisen vaatteen, etenkin valkoisen, päälle, näyttäisin ihan Muumilta.
samanmallisen, mutta Seppälästä teddykarvaa olevan luonnonvalkoisen, jossa jotain tähtiä. Aion pitää sitä kotiasuna saunan jälkeen ja silloin, kun en lähde minnekään, kipeänä ollessa jne. Ihana!
samanmallisen, mutta Seppälästä teddykarvaa olevan luonnonvalkoisen, jossa jotain tähtiä. Aion pitää sitä kotiasuna saunan jälkeen ja silloin, kun en lähde minnekään, kipeänä ollessa jne. Ihana!
Ne on ihania just saunan/suihkun jälkeen :) ja muutenkin löhöilypäivinä tai illalla kun palelee
mä kun olen ihan taviskroppainen, 165,60 kg, niin tuo ei sovi mulle. Pitää olla hoikka ja pitkä, jotta tuo sopii. Muuten näyttää kyllä ihan pehmolelulta.
pitäisin, mutta en itse maksaisi tuosta vaatteesta yli 100 euroa... Minustakin se on hoikalle ja pitkälle varmaan kivannäköinen, ei hoikalle pätkälle kuten mä.
Yksi lehtijuttu puhuikin "aikuisten potkupuvusta" ja se kertoo aika paljon vaatteesta...
En pukisi päälle vaikaa olisin yksin autiolla saarella.
Aivan hirveä vaate!
mä kun olen ihan taviskroppainen, 165,60 kg, niin tuo ei sovi mulle. Pitää olla hoikka ja pitkä, jotta tuo sopii. Muuten näyttää kyllä ihan pehmolelulta.