Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että voi sitten mennä kaikki pieleen

Vierailija
20.12.2011 |

Ei taida tulla meidän joulusta mitään, tänään mennyt kyllä kaikki jouluvalmisteluissa pieleen. Heti aamulla joku oli parkkeerannut autonsa MEIDÄN autotallin oven eteen, niin etten päässyt lähtemään. Jouduin ottamaan miehen audin, jota en osaa edes ajaa kunnolla ja hän taas meni taksilla töihin.

Menin Stockan kautta, jonne nimenomaan olin kaksi viikkoa sitten tilannut joulukukka-asetelmat, joissa on orkideoita, niin eiköhän siellä ollut väsätty ihan tavalliset hyasinttikorit! Kiitos vaan – joulutunnelma pilalla!

Sitten vielä anoppi soitti, että hän antaakin jouluksi lupaamansa joulurahan (2000) vasta uutena vuotena! Nyt joudun sitten itse maksamaan pitopalvelulle jouluruoat!

Ja niin kuin ei tässä olisi tarpeeksi, siivousfirma ilmoitti, että sovittu joulusiivous siirtyy tunnilla eteenpäin! Heillä on muka ruuhkaa ja paljon kysyntää. Sitten odottelen jossain kahvilassa varmaan, että pääsen KOTIIN aatonaattona! Aika törkeää kyllä. Mitä vielä voi mennä pieleen!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittiko mun pomo tän? Meinaan, jos - niin tää ei valitettavasti edes ole provo tai vitsi. Hän asuu nimenomaan jumalattomassa kivilinnassa meren rannassa ja elää oikeesti juuri tällaista elämää.

Naama happamana kun siivooja ei ole tehnyt kunnolla työtään tai lakanat ei ole riittävän hyvin mankeloitu pesulassa tms... arvatkaa kaksi kertaa onko mukava esimiehenä :)? Juu ei.

Vierailija
22/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka 6kk ikäinen vauva kuoli kätkytkuoleman sunnuntaina. Luulen että siinä perheessä ei tänä jouluna kiinnosta orkideat tai anopin kakstonnisetkaan. Ei kyllä minuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti joulu menemään piloille jo pikkujouluista lähtien. Mies tilasi kengurun lihaa australiasta asti!Sitä erikoisuutta piti muka ystäville laittaa. Onneksi kokeilin ensin, aivan kauheaa! Ei kelvannut koirallekaan vaan kävi hautaamassa mokomat pomppulihat! Niinpä tilasin poron noisetteja ja valmistin ne. Oikein herkullisia tuli ja kaikki tykkäsi ja vielä luulivat syöneensä kengurua! Voi että mä nauroin sisimmässäni, mokomatkin hienostelijat!

Vierailija
24/26 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon pahempi tilanne! Siivooja on muka vatsataudissa ja firmasta kehdattiin ehdottaa, että eikö voitaisi siivota itse tällä kertaa! 

Eivät kyllä osaa pätkääkään ajatella! Millä ihmeen ajalla kun pitää hoitaa ruokatilauksia ja kukka-asetelmia! Siivota itse ja vielä juuri joulun alla... Ei paljon päätä pakota.

Vierailija
25/26 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi miten rankkaa! Kun ei voi enää luottaa mihinkään.

Vierailija
26/26 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuule skumppalååda kellarista ja piristä itseäsi parilla lasillisella. Olet sen ansainnut!