Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voi sitten mennä kaikki pieleen

Vierailija
20.12.2011 |

Ei taida tulla meidän joulusta mitään, tänään mennyt kyllä kaikki jouluvalmisteluissa pieleen. Heti aamulla joku oli parkkeerannut autonsa MEIDÄN autotallin oven eteen, niin etten päässyt lähtemään. Jouduin ottamaan miehen audin, jota en osaa edes ajaa kunnolla ja hän taas meni taksilla töihin.

Menin Stockan kautta, jonne nimenomaan olin kaksi viikkoa sitten tilannut joulukukka-asetelmat, joissa on orkideoita, niin eiköhän siellä ollut väsätty ihan tavalliset hyasinttikorit! Kiitos vaan – joulutunnelma pilalla!

Sitten vielä anoppi soitti, että hän antaakin jouluksi lupaamansa joulurahan (2000) vasta uutena vuotena! Nyt joudun sitten itse maksamaan pitopalvelulle jouluruoat!

Ja niin kuin ei tässä olisi tarpeeksi, siivousfirma ilmoitti, että sovittu joulusiivous siirtyy tunnilla eteenpäin! Heillä on muka ruuhkaa ja paljon kysyntää. Sitten odottelen jossain kahvilassa varmaan, että pääsen KOTIIN aatonaattona! Aika törkeää kyllä. Mitä vielä voi mennä pieleen!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi, Stocka ja orkideat :) Liian läpinäkyvää.

Vierailija
2/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä vielä paljon muutakin pieleen! Voit vielä kaatua ja katkaista jalkasi ja parhaassa tapauksessa vietät aaton päivystyksessä odottelemassa... Tätä ajatellessa alkaa ehkä tuntua siltä, että nyt meneekin ihan hyvin, vielä.

Hauskaa joulua sinulle! Toivottavasti ei mene mitään muuta enää oikeasti pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelemaan siivouksen valmistumista vaikkapa johonkin kauneushoitolaan, ja ota vaikka rentouttava jalkahoito, niin jos vaikka tulisit hyvälle tuulelle noista kaikista hankaluuksista huolimatta. :D

Vierailija
4/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette selvästikään asu omakotitalossa, koska joku oli parkkeerannut teidän autotallin oven eteen! Nyt kannattaa harmitella vielä sitä, ja asettaa tavoite ensi jouluksi, että vietätte sen isossa omakotitalossanne!

Vierailija
5/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt noin pienistä! Minä sain tänään Sveitsistä 2kk sitten tilaamani suklaakonvehdit, jotka olivat osittain kolhiintuneet ja menneet rasioissa sikinsokin. Tosi joo hyvän näköisiä kun kolhiintuneet keskenään ja suklaapölyä pinnat täynnä!

Näyttää myös vakavasti siltä, että miehelle tilaamani mersu Saksasta jää tulliin jouluksi, että hyvää joulumieltä sitten vaan miehellekin :(!

Vierailija
6/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun filippiiniläissiivooja yrittää jotain mussuttaa että se haluais viettää pyhiä perheensä kanssa. Hahhah, varmaan. Mites näin isolla porukalla jouluillallinen muka onnistuisi sitten, tiskit ja kaikki?? Aika törkeetä mun mielestä.

nyt noin pienistä! Minä sain tänään Sveitsistä 2kk sitten tilaamani suklaakonvehdit, jotka olivat osittain kolhiintuneet ja menneet rasioissa sikinsokin. Tosi joo hyvän näköisiä kun kolhiintuneet keskenään ja suklaapölyä pinnat täynnä! Näyttää myös vakavasti siltä, että miehelle tilaamani mersu Saksasta jää tulliin jouluksi, että hyvää joulumieltä sitten vaan miehellekin :(!

Vierailija
7/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt noin pienistä! Minä sain tänään Sveitsistä 2kk sitten tilaamani suklaakonvehdit, jotka olivat osittain kolhiintuneet ja menneet rasioissa sikinsokin. Tosi joo hyvän näköisiä kun kolhiintuneet keskenään ja suklaapölyä pinnat täynnä! Näyttää myös vakavasti siltä, että miehelle tilaamani mersu Saksasta jää tulliin jouluksi, että hyvää joulumieltä sitten vaan miehellekin :(!

minä hain konvehdit itse zürichistä pari viikkoa sitten, siten pääsee valitsemaan parhaat päältä + pienten liikkeiden konvehdit ovat paljon parempia kuin suurten. Samalla reissulla tuli tsekattua joulumarkkinat ja tehtyä ostoksia.

Siis tilaako miehesi jotain hikistä käytettyä mersua kun suoraan saksasta tilaa? Vehon kautta saa tilattua kaiken eikä tarvitse itse vaivautua.

Vierailija
8/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun filippiiniläissiivooja yrittää jotain mussuttaa että se haluais viettää pyhiä perheensä kanssa. Hahhah, varmaan. Mites näin isolla porukalla jouluillallinen muka onnistuisi sitten, tiskit ja kaikki?? Aika törkeetä mun mielestä.

mulla ei ole sentään tuota ongelmaa! Meidän Albertolla ei ole sukulaisia Suomessa... Jotakin hyvää sentään.

Vierailija
9/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää uhkavasti siltä, että lapset tulevat kotiin sisäoppilaitoksesta Sveitsistä. Mitä hittoa. Vastahan ne syksyllä sinne menivät. OIkein johtaja lähestyi meitä kirjeellä ja suositteli ottamaan lapset kotiin joulun viettoon. Miten tässä voi mitään joulurauhaa kuvitella saavansa, kun teinejä pyörii talossa.

Vierailija
10/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hain konvehdit itse zürichistä pari viikkoa sitten, siten pääsee valitsemaan parhaat päältä + pienten liikkeiden konvehdit ovat paljon parempia kuin suurten. Samalla reissulla tuli tsekattua joulumarkkinat ja tehtyä ostoksia.

Siis tilaako miehesi jotain hikistä käytettyä mersua kun suoraan saksasta tilaa? Vehon kautta saa tilattua kaiken eikä tarvitse itse vaivautua.

autokauppoja en ole ennen hoitanut, ne ovat olleet aina miehen vastuulla. Eikä ole mikään hikinen käytetty mersu. Alberto sen vinkkasi, että Saksasta saa sen mersun lähes 200 000 euroa halvemmalla kuin Suomesta.

Olen tilannut suklaat samasta Sveitsiläisestä delistä jo monena vuotena, tekevät käsin kaikki. Ennen eivät ole olleet noin kolhiintuneita, lienee Itella kolhinut.

Vierailija
11/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää uhkavasti siltä, että lapset tulevat kotiin sisäoppilaitoksesta Sveitsistä. Mitä hittoa. Vastahan ne syksyllä sinne menivät. OIkein johtaja lähestyi meitä kirjeellä ja suositteli ottamaan lapset kotiin joulun viettoon. Miten tässä voi mitään joulurauhaa kuvitella saavansa, kun teinejä pyörii talossa.

koita ajatela positiivisesti, eihän se joululoma ole kuin parisen viikkoa! Vaikka kyllä minuakin sinuna harmittaisi, niin kauheat lukukausimaksut pitää maksaa ja sitten ollaan vielä lähettämässä lapsia kotilomille. Pyöristyttävää!

Vierailija
12/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita ajatela positiivisesti, eihän se joululoma ole kuin parisen viikkoa! Vaikka kyllä minuakin sinuna harmittaisi, niin kauheat lukukausimaksut pitää maksaa ja sitten ollaan vielä lähettämässä lapsia kotilomille. Pyöristyttävää!

laitan tenavat kahden viikon lasketteluleirille Lappiin. Lähtö valitettavasti vasta tapanin aamuna mutta pysyvätpä sitten loppuloman poissa. Tietysti jouduttiin nyt vuokraamaan lastenhoitaja aatoksi ja joulupäiväksi mutta onneksi meillä on tuo C-siipi kämpästä kokonaan lasten, siellä on videotykit ja keittiö, ovetkin saa välistä tarvittaessa lukkoon kun vietän miehen kanssa joulua.

Vierailija
13/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autokauppoja en ole ennen hoitanut, ne ovat olleet aina miehen vastuulla. Eikä ole mikään hikinen käytetty mersu. Alberto sen vinkkasi, että Saksasta saa sen mersun lähes 200 000 euroa halvemmalla kuin Suomesta.

Olen tilannut suklaat samasta Sveitsiläisestä delistä jo monena vuotena, tekevät käsin kaikki. Ennen eivät ole olleet noin kolhiintuneita, lienee Itella kolhinut.

Meillä tuo kuriiri suoraan ovelle. Suosittelen, aattoaamun omeletin kolibrinmunatkin ihan koskemattomia!

Vierailija
14/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette selvästikään asu omakotitalossa, koska joku oli parkkeerannut teidän autotallin oven eteen!

Meidän autotallin oven eteen ajoi autonsa naapurin vieras. Niiden pihaan ei mahtunut. Lähti onneksi vartissa.

Vierailija
15/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo kuriiri suoraan ovelle. Suosittelen, aattoaamun omeletin kolibrinmunatkin ihan koskemattomia!

yleensä ollut, vanhan postin aikaan, ihan tyytyväinen palveluun, mutta nyt tarvitsee alkaa kyllä harkitsemaan kuriirin käyttöä.

Vierailija
16/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään oltu narsisseja laitettu kukkien sekaan...

Vierailija
17/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voi, kerronpa oman versioni:

Auto ei lähtenyt käyntiin, oli akku sökönä ja mies joutui lähtemään minun autolla. Sillä, jota tässä muutama päivä sitten kolaroitiin, mutta kuitenkin se kulkee.

Joulukukka-asetelmani menee nähtävästi täysin pieleen,kun ajoissa tarjouksesta ostamani amaryllikset eivät onnistuneet kukkimaan jouluna. Toiset kukat avautuivat paljon ennen joulua ja ovat nyt entiset, toiset aukeavat vissiin uuden vuoden jälkeen.

Jouluruokien ja niiden maksamisen kanssa meillä ei sentään tule ongelmia. Lantut ja porkkanat on varattu hyvissä ajoin, ja perunat ovat kellarissa. Kinkku ja kalatkin jo löytyvät, piparit ja tortut saadaan varmaan paistetuksi vaikka sähkötkin katkeaisi. Kun vaan olisi tarpeeksi kuivaa puuta tuohon puuhellaan.

Piparit varmaan palavat ja tortut jäävät raaoiksi, mutta ei kai se haittaa, ei niitä kuitenkaan muut syö kuin koira.

Joulusiivous... kai se vielä kelpaa, joka tehtiin vuonna 2004? Vai onko joku muka eri mieltä? Tässä kun on täysi työ selvitä muista välttämättömistä hommista.

Joulurahaa ei nyt sitten tänä vuonna tullut mistään. Onneksi lapsilisät maksetaan nykyään aina ennen joulua!

Ja niin kuin ei tässä olisi tarpeeksi,

joululahjojen paketoinnistakaan ei tahtonut tulla mitään. Oli sentään useampi kuin yksi paketti kaikille. Nuo jonakin menneenä vuonna talteen laitetut joulupaperit alkavat olla jo niin risaiset, että kehtaako noihin mitään kääriä?

Oikein hyvää joulua teille muillekin, joilla "kaikki" on mennyt pieleen.

Vierailija
18/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette selvästikään asu omakotitalossa, koska joku oli parkkeerannut teidän autotallin oven eteen! Nyt kannattaa harmitella vielä sitä, ja asettaa tavoite ensi jouluksi, että vietätte sen isossa omakotitalossanne!

Siepä se et näköjään tosi ökyjen elämästä tiiä mittään! Ökyt EI asu kuppaisissa omakotitaloissa vaan PARItaloissa meren rannalla. OK-talot on junteille. Ökyt asuu keskenään ja niillä on keskitetyt taloyhtiön ökytalkkarit ja ikkunanpesijät ja kaukosäätimellä avautuvat autotallit ym. ym.

Ja mie siis itse asun vanhasa rintamamiestalossa ja itte tien lumityöt sun muut pihahommelit.

Vierailija
19/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin :)

Vierailija
20/26 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luotto hammaslääkäri ilmoitti ettei tulekaan paikkaamaan poikani hampaita kotiini vaan pitäisi raahautua klinikalle. EN IKINÄ! Mä en sinne pöpöpesään mene.