Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei haittaa yhtään tämä sää, muita??

Vierailija
20.12.2011 |

Paljon kivempaa kun ei tartte kahlata lumessa ja kaivaa autoa hangesta joka päivä. Voi käyttää kevyempiä takkeja ja syyskenkiä :) Tykkään!

Eikä vaikuta mun joulumieleenkään!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pinoon.

Vierailija
2/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on se hinta, mikä on maksettava siitä ilosta, että kadulla uskaltaa kävellä pelkäämättä kaatumista ja itsensä satuttamista, maksan tämän hinnan ilomielin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisällä harmita. Talvitakkia joutuu kyllä käyttämään, kun on niin karsea viime jos ulos menee.Ja loskaa maassa joka puolella. Siksi hoitovapaata ollaankin lapsen kanssa kulutettu sisällä nämä 2 päivää. Ulos mennään jos maito loppuu tai keli paranee.

Vierailija
4/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksa julkisesti revitellä asiasta. Minä en kaamosmasennu, pimeys ja lumettomuus eivät haittaa.

Joulu tulee - oli lunta tai. Tulee muihinkin maihin, miksei Suomeen...

Vierailija
5/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi lumelle ja pakkaselle mitään käyttöä elämässäni, tämä sää on iha hyvä talvisääksi

Vierailija
6/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan selkävikaisena talviliukkaita, koska käveleminen tekee kipeää ja kaatuminen sattuu. Nyt voin iloisesti kulkea fillarilla.

Ei tartte tullakaan lunta! En kaipaa yhtään viime talven pihankolaamista!

Vierailija
7/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna pitää saada pitää toppatakkia ja lämpöisiä talvikenkiä! On ihan kummallista jos pitää trenssiä joulun alla. Ja kun on niin tosi pimeää, että lumi toisi valon! Eli EN TYKKÄÄ!!!

Vierailija
8/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin autoillessa.

Vierailija
9/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin autoillessa.

Vierailija
10/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen tähän lumettomaan talveen. Eikä minuakaan haittaa vesisateet, kunhan ei vain lunta sada.

Vierailija
11/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta semmosen pikkupakkasen, pari astetta vaikka ottaisin mieluusti. Ei olisi niin kuraista. Mutta sittenhän tuo sadekin tulis lumena jne. :)

Vierailija
12/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on reilusti lunta, nytkin pakkasta -5 ja ihanan talvista ja kaunista. Joulufiilistä on siis ollut ilmojen puolesta, joten olen olen onnellinen ettei täällä ole nurmikot ja asvaltit näkyvillä, eikä sada vettä. Lapsetkin tykkäävät kun saavat leikkiä lumessa!

Vierailija
13/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle ja ulos vain lisää valoja, niin ei haittaa yhtään.

Vierailija
14/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin elelen sen kanssa kuin paukkupakkasten. Pimeys ja lumitöiden puute ei haittaa yhtään ja sulista teistä olen vain innoissani, eipähän tarvitse vielä kaivaa jäykkiä ja painavia talvikenkiä kaapista.

Vierailija
15/15 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on syksi ja talvi on talvi.

Karsee kuran määrä kun muksut on pihalla hetken, puhdas lumi sen sijaan ei haittaisi. Voi kaikkia koirien omistajiakin, voin vaan kuvitella sen jatkuvan tassujen pyyhkimisen ja imuroimisen ja luuttuamisen.

Ja tylsääkin on; ei pääse hiihtämään, ei mäenlaskuun, ei lumisotaan, luistelusta taikka pilkkimisestä nyt puhumattakaan. Huoh... Ihan mälsää. Ja pimeää, tasaisen harmaata, olis sitten edes aurinkoista ja kuivaa, mutta kun ei, sataa sataa ropisee ja pilipalipom! Mielikin ihan maassa ja väsyttää.

Toivottavasti tammi-helmikuussa sitä tulis, oikeen kunnolla, viime talvi oli ihan mahtava! Sellainen kun talven kuuluu olla, eihän keävt ja kesä tunnu miltään, jos ei talvea ole välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi