Aattoillan vaatetuksesi (tuleeko vieraita vai oletteko perheen kesken)
Mulla sukkahousut, harmaa villasekoitehame ja musta paita.
Kommentit (15)
mutta et alusvaatteita, niin tuosta saa kuvan, ettet aio laittaa alusvaatteita
Aikuiset lapset perheineen ja minun setä tulevat meille ja pidän heitä omana perheenä. Erittäin epävirallisesti pukeudutaan.
punainen neuletakki. Anoppilaan mennään aattona.
Varmaan punaisen ohuen neulepuseron, mustavalkoruutuisen lyhyehkön hamosen,
rintaliivit ja pikkarit,
villasukat
mustapunaisen villahameen ja punaisen paitapuseron. Kotona ollaan oman perheen kesken.
siis minä, miesystävä, minun kolme lasta ja minun äiti.
Laitan varmaankin päälle farkut ja jonkin neuletunikan. Siistit, mukavat vaatteet, muttei kuitenkaan juhlavat.
mulla on varmaan villakankainen liivihame, miehellä farkut ja kauluspaita. Lapsista en tiedä vielä. Teini varmaan pukeutuu lököttäviin collareihin ja t-paitaan.
vähän tavallista siistimpää päälle, eli ei ihan farkkulinjaa. Yleensä naisilla mekot (mikä ihan kivaakin kun niitä harvoin muuten käyttää) mutta ei todellakaa mitkään "iltaleningit" vaan siistimpää mutta ei mitään ylijuhlavaa.
Tummat suorat farkut, punainen paljettikoristeltu toppi ja siihen päälle musta neule, missä ei ole nappeja vaan siis pidetään silleen auki. Ostin myös punaiset korvakorut. Kaulakoru ja rannekorut on ennestään.
Itse laitan: Alusvaatteet, stayupit, punainen silkkihame, musta pusero. Juhlava pukeutuminen.
Mustat kiiltävät avokkaat.
Legginssit ja jonkun pitkän neulepuseron, villasukat. Tai sitten velour-oloasun ja villasukat. Ollaan omassa kotona oman perheen kesken.
ja joku t-paita. Läkähtyisin neuletakissa ja pitkissä housuissa takkatulen ääressä. Kotona ollaan ja äitini tulee meille, eli rennosti vietetään joulua.
+ joku kaulakoru (en yleensä käytä). Miehen siskolle mennään ja sukua muutenkin paikalla.
oman perheen kesken ollaan, ja laitan yleensä jotkut siistit mutta ei kovin juhlavat vaatteet
sellaiset joilla on hyvä lötkötellä sohvalla muiden kanssa :)