Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te aina valitatte niistä kuravaatteista

Vierailija
19.12.2011 |

täällä 4-luokkalainen tyttö pukenut jo ties kuinka monetta päivää peräkkäin pihalle kumpparit, rukan siniset kurahousut ja rukan punaisen kuratakin eikä yhtään valita tai pidä vauvamaisena.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa lapset käyttämään kuravaatteita ainakin kotipihalla.

Vierailija
2/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain märkää, kuten usein keväällä, riittää pelkkä kosteussuojattu puku. Päiväkodin henkilökunta on oppinut, että vaikka vanhemmat sanoat, ettei kuriksia tarvi, tulee hirveä sättiminen kun haalari onkin aivan kurainen.

mutta mä ihmettelen, ja valitan, kun päiväkodissa vaaditaan ja vedetään kuravermeet vedenpitävien pukujen päälle. Miksi? Ei me kotona mitään kuravermeitä koskaan näillä rapakeleillä käytetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadetakkeja, siis joissa on jotain kuvioita? ne yksiväriset on niin tylsiä.

Vierailija
4/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölläsi on todella hyvä itsetunto, kun laittaa itse kuravaatteet vielä käskemättä päälle. Meilläkin kuravaatteet laitetaan päälle kun käsketään, mutta ensin asiasta ainapitää vääntää.

Vierailija
5/7 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kurahousuttomuus ole ongelma. Lapsellani on vettä kestävä puku, eikä koskaan ole varakuriksia päälle laitettu.

Eikä siellä mitään kurahousupakkoa olekaan.

Vierailija
6/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä ihmettelen, ja valitan, kun päiväkodissa vaaditaan ja vedetään kuravermeet vedenpitävien pukujen päälle. Miksi? Ei me kotona mitään kuravermeitä koskaan näillä rapakeleillä käytetä!

Vierailija
7/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä päiväkodin tädeillä on muutakin tekemistä ja kiirettä muutenkin kuin jos tarvitsee vielä katsella että kenellä näistä nyt olikaan ne vedenpitävät vaatteet ja kenellä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme