Tänään avioerohakemus postiin ja kiinteistönvälittäjä tulossa käymään ensi viikolla. Hyvää joulua...
Lasten takia pitäisi jaksaa, mutta kun en jaksa.
Kommentit (10)
Eniten käy surku heitä. Ei olla haettu ammattiapua. Samoja asioita ollaan vuosikaudet pyöritetty ympäri mutta mikään ei muutu.
En tajua, miten selviän tästä joulusta. Vielä on kaikki valmistelut tekemättä.
On paljon tärkeämpää, että osoitat omalla esimerkilläsi lapsillesi, ettei kaikkea tarvitse jaksaa. Jos olisit kituuttanut avioliitossasi heidän takiaan, olisivat he itse vanhempana toistaneet samaa ja kituuttaneet omissa liitoissaan lastensa takia. Lapset sopeutuvat ja ovat älykkäitä, he tietävät, että teit ratkaisun jonka avulla voit olla ennen kaikkea hyvä äiti etkä pelkkä vastentahtoinen vaimo.
Meillä on asioista puhuttu ja minä olen ollut avoin ja rehellinen. Se ei vain riitä, koska parisuhteessa on kaksi ihmistä. Jos toinen ei ole avoin ja rehellinen, niin luottamusta ei ole. Ammattiavun osalta ajattlen ihan samoin, mies ei kykene avoimesti ja rehellisesti asioista keskustelemaan.
Vanhempeni ero oli varmaan parasta mitä sisaruksilleni ja minulle saattoi tapahtua (olin silloin 6, muut vanhempia). Sen sijaan että olisimme eläneet kahden syvästi onnettoman aikuisen kodissa, kasvoimme äidin kanssa, joka oli tasapainoinen ja suht tyytyväinen elämäänsä. Näimme, että monenlaisista vaikeuksista selviää.
Lapsia ei saa laittaa vastuuseen siitä, että vanhemmat elävät onnettomina yhdessä.
Joulusta, ap: osta valmiina, oikaise. Marttojen yksinkertaisin joulusivousohje on, että tee vähän tilaa jääkaappiin, sytytä kynttilöitä ja sammuta valot, silloin ei pölykoirat näy.
Voimia ja rauhallista joulua!
...näitä palveluita!
http://www.eroneuvo.fi/neuvokeskus
Löytyy monelta paikkakunnalta, toivottavasti teiltäkin päin.
Tietysti sinulla on nyt kauhean paha mieli ja olo voimaton ja toivoton ja joulu tulee huonoon paikkaan. Toisalta: kaiken sen pahan mielen keskellä ehkä voisit saada joulusta jotain mukaviakin hetkiä ja tunnelmia joita muuten ei tähän pohjalukemaan kuuluisi. Eihän ihmisen tarvitse olla vain 100 % yhdellä tunnelmalla koko ajan.
Voimia. Vuoden päästä tilanne on jo toisenlainen, vaikket tiedä millainen.
voisitteko vaikka mennä sukulaisten luo joulupöytään?
Lähinnä mua kiinnostaa tällä hetkellä se, että miten saa helpoiten hengen itseltään.
Lähinnä mua kiinnostaa tällä hetkellä se, että miten saa helpoiten hengen itseltään.
Otapas nyt perkele itseäsi niskasta kiinni nainen ja lopeta tuo itsesäälissä rypeminen. On ne kuule muutkin eronneet selvinneet. Itsestä se on kiinni.
minkä ikäsiä lapsia?
mikä niinku mättää..? Oletteko hakeneet ammattiapua?
..tuskin mun kysymykset saa teidän tilannetta paremmaks..