Dolce Gusto - kokemuksia keittimestä
Meille on kenties tulossa kyseisen sarjan Piccolo-keitin pian kotiin jouluksi ja ajattelin kysellä kokemuksia niin hyviä kuin huonojakin :) Mies on hiukan epäileväinen tuohon vekottimeen, mutta itseä se houkuttaa kovasti näin erikoiskahvien ystävänä!
Onko tuo malli helppo käyttää? Kapselit on kalliita juu, mutta mistä niitä kannattaa hankkia, tilata netistä jostain vai ostaa kaupasta? Ja ennenkaikkea onko näillä koneilla tehty kahvi hyvää?!!
Kommentit (26)
Minulla on ollut tuollainen pari vuotta ja olen erittäin tyytyväinen. On mulla ainoa kahvinkeitin mitä omistankaan. Useamman hengen kahvitteluun olisi toki kallista, mutta kun sinkkuna elelee niin mielelläni maksan vaivattomuudesta ja nopeudesta erikoiskahvien teossa. Joka aamu teen cappuccinon tai latte macchiaton koneella, ja jossain vaiheessa päivää Americano kahvi tulee juotua myös. Välillä tarvii espressoa jos väsyttää kovasti.
Kallista ja aika pahaa kahvia. Markkinamiesten neronleimas kysymykseen kuinka kahville saadaan lisäarvoa.
Sain suvussa kiertäneen kapistuksen nyt omaan kyökkiini. Huono ja epäkäytännöllinen laite, ja tekee kalliista kapseleista kamalan makuista kuraa, joka ei ole oikeita espressoja tai cappuccinoja nähnytkään. Lähtee meiltä iloisesti edelleen kiertoon kapseleineen päivineen.
Minulla eka keitin kesti pari kuukautta. Sitten ei enää valo palanut eikä laite toiminut. Sain vaihdettua uuteen. Nyt taas ensin valonapin väri alkoi vaihtua kuten eka tapauksessakin ja seuraavaksi laite ei toiminut. Uskon että on tahallaan valmistettu kestämään vain hetken. Meteli on kova ja tavarat tanssivat ja kolisevat työpöydällä tärinän ansiosta. Harmittaa... kahvi on ok.
Joo. Hirveetä paskaa koko laite. Se meteli mitä kone pitää on karmea. Lisäksi se että itse pitää seisoskella vieressä painamassa kone kiinni on älytön. Tuo vehje on kiertänyt meillä lähes koko suvun kun kukaan ei halua pitää sitä.