Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naimisissa olevalla miehellä jonka kanssa mulla on salasuhde, onkin toinenkin "toinen nainen"

Vierailija
18.12.2011 |

ja kivittäkää rauhassa, panen NAIMISISSA OLEVAA miestä joojoo "ajattele vaimoa" mutta, en oo näköjään ainoa :D tämä kävi ilmi niin, että mun kaveri tuli avautumaan mulle, että hän panee ukkomiestä, ja paljastu että samaa miestä panen minäkin..

en kyllä kertonut sitä mun kaverille, koska hän alkoi paniikissa puhumaan siitä, että alkaa ihastumaan uudelleen (heillä oli ennen miehen naimisiin menoa vakava suhde) tähän ko. mieheen. enkä siis halunnut pahoittaa ystäväni mieltä.

Kerroin miehelle, että "Anna-Sofia" avautui mulle tärkeästä aiheesta, ja tiedät varmaan itsekin mistä on kysymys... Mies alkoi heti paniikinomaisesti selittämäät, että "Anna-Sofian kanssa ei ole mitään vakavaa tapahtunut, usko mua! Meillä oli aikoinaan juttua mutta mitään en ole Anna-Sofian kanssa tekemässä!"

Kerroin että mua ei sen enempää kiinnosta, en halua olla kolmas nainen, toinen nainen oli kiva olla, mutta kolmas on liikaa.. Jolloin mies alkoin selittämään kuinka aikoo nyt laittaa Anna-Sofian kanssa välit poikki koska hän on nyt loukannut minua eikä missään nimessä halua mulle pahaa mieltä..

mitäs tähän sanotte?? aikamoinen soppa.. itse en nyt tiedä että mitähän sitä ajattelis, aika idiootti taitaa koko mies olla :D mutta olen parin viikon päästä näkemässä taas tätä mun kaveria, joka siis haluaa nähdä sen takia että haluaa avautua mulle tästä suhteesta tähän mieheen.. eli kuulen viimestään sillon, että onko mies tosiaan laittanu välit poikki niinkun sanoi, vai jatkaako vielä kolmattakin suhdettaan..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeetä tästä tekee myös sen, että kaverini kertoi mulle että mies oli ehdottanut hänelle, että he näkisivät yhtenä viikkona, koska miehen vaimo on silloin työmatkalla ulkomailla.. Mies ehdotti samaa myös minulle, joten ajatteli varmaan panna meitä molempia samana päivänä! Kaveri oli sanonut ettei ollut ihan varma onko se hyvä idea, ja kas vain mies olikin sitten saanut parempaa tekemistä, joten kaveri huokaisi helpotuksesta. Parempi tekeminen oli se, että kutsui minut kahville..

ap

Vierailija
2/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies siis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on hyvät panot ja nautit siitä niin anna mennä.

Äijä jossain vaiheessa kiinni kotona, mutta anna palaa siihen asti.

Vierailija
4/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeetä tästä tekee myös sen, että kaverini kertoi mulle että mies oli ehdottanut hänelle, että he näkisivät yhtenä viikkona, koska miehen vaimo on silloin työmatkalla ulkomailla.. Mies ehdotti samaa myös minulle, joten ajatteli varmaan panna meitä molempia samana päivänä! Kaveri oli sanonut ettei ollut ihan varma onko se hyvä idea, ja kas vain mies olikin sitten saanut parempaa tekemistä, joten kaveri huokaisi helpotuksesta. Parempi tekeminen oli se, että kutsui minut kahville..

ap

siitä, että mies huiluttaa kulliaan/kieltään vaimossaan, sun kaverissa ja kenties vielä jossain muualla, josta et vielä tiedä. Minua ällöttäisi koskea mieheen sen jälkeen kun tietäisin, että olisi samoihin aikoihin pannut kaverianikin. Hyh hyh.

Vierailija
5/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani kysyi, olenko pettänyt häntä. Eli näin täällä minulla menee. Olen itse miettinyt, olisiko mahdollista olla kaksi salarakasta. Periaatteessa voisi eikä se välttämättä vaimon kannalta muuttaisi mitään. Itse en tuohon en pystyisi, koska tähän yhteenkin on liikaa tunteita.

Vierailija
6/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans mietin että voiko salarakasta pettää? että onko mua "petetty" koska mulle on uskoteltu että olen se ainoa oikea toinen nainen, vai miten tää niinku menee? :D ja ei, mua ei ällötä niinku joku tossa kysy, käytetään kondomia, ja sen paremmin ei voi sukupuolitautien tarttumista estää seksin aikana.. :) ja siis mies on mulle selittäny että hänellä olis mua kohtaan tunteita, että on ollu ihastunut muhun jo monta vuotta (ollaan tunnettu tosi kauan, mutta tää suhde alko vasta myöhemmin), ja blaa blaa, mutta en kyllä taida hetkeäkään uskoa mitä se mies sanoo, joten yritän olla ite tunteeton, ja yritän olla ihastumatta jos suinkin pystyn..

ap

Vierailija
7/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans mietin että voiko salarakasta pettää? että onko mua "petetty" koska mulle on uskoteltu että olen se ainoa oikea toinen nainen, vai miten tää niinku menee? :D ja ei, mua ei ällötä niinku joku tossa kysy, käytetään kondomia, ja sen paremmin ei voi sukupuolitautien tarttumista estää seksin aikana.. :) ja siis mies on mulle selittäny että hänellä olis mua kohtaan tunteita, että on ollu ihastunut muhun jo monta vuotta (ollaan tunnettu tosi kauan, mutta tää suhde alko vasta myöhemmin), ja blaa blaa, mutta en kyllä taida hetkeäkään uskoa mitä se mies sanoo, joten yritän olla ite tunteeton, ja yritän olla ihastumatta jos suinkin pystyn..

ap

Vierailija
8/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole uskomatonta? Olla toinen nainen ja joutua vielä "petetyksi" ihmisen kanssa, joka kertoo sinulle siitä. Jätä koko mies. On ihan tarpeeksi raskasta olla toinen nainen ja sitten vielä tajuta, että kuviossa on vielä lisää naisia. Ja miksi ihmeessä sun kaverin kanssa?? Jos kunnioittaisi sinua edes hippusen, niin ottaisi sen toisen tai kolmannen jonkun, jota sinä et tunne...

Mies on donjuan. Seksuaalisesti pakkomielteinen sika! Jätä, jätä, jätä. Ajattele sitä vaimoraukkaa. Tuollaisen paskan kanssa joutuu elämään...

Vierailija
9/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä rakastumassa, koska tuollaista mietit ap.

Pelkkä pano olisi helppo juttu. Mä en siitä kuitenkaan saa mitään. Tämän salarakkaani kanssa rakastuttiin toisiimme täysillä. Se teki suhteesta vaikean ja oma perhe lakkasi kiinnostamasta. Oli pakko tehdä valinta ja perhe voitti toistaiseksi ja ollaan tuota suhdetta yritetty hiukan huonolla menestyksellä lopettaa. Salarakas alkoi tuntua mun ykkösnaiselta kun tunteita tuli liikaa.

Vierailija
10/21 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenrikkoja!!!

Vierailija
11/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs suuseksi? Siis kun mies nuolee sinua.

Vierailija
12/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se miten ne suhteet kellekin käyvät riippuu vähän elämäntilanteesta ja omista tarpeista.

Ikiaikoja sitten yksinhuoltajana mulla oli pitkä ja vivahteikas suhde komikymppiseen avoliitossa elävään mieheen. Olin toinen nainen. Tiesin, että mies kävi painattamassa milloin ketä muutakin, koska jaoimme kokemukset keskenämme. Parhaimmillaan minä sanoin hänelle että anna mennä vaan ja toisinaan hän antoi minulle tehtäväksi piirittää se ja se tai vinkkasi että kyseinen henkilö on minusta kiinnostunut.

Aikansa sitä kesti, muistaakseni kaikkiaan neljä vuotta. Minulla on siitä ajasta hyvät muistot, mutta uudestaan en kyllä alkaisi!

"Naimisissa pian 10 v, en ole pettänyt miestäni millään lailla"

Vierailija
13/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä marssijärjestys menee noissa monikkosuhteissa juuri noin: Ykkönen ei hyväksi seuraavia eikä hänen sovi tietää niistä mitään, kakkonen joutuu hyväksymään ykkösen = vaimon, mutta ei seuraajiaan, kolmonen taas joutuu hyväksymään kaikki edeltäjänsä mutta ei nelosta jne.

Oi kun olette niin suloisen sinisilmäisiä että kuvittelette miehen tyytyvän vain yhteen kakkosnaiseen.

Aika usein muuten kakkosten kohdalla käy sitten noin, että jokainen luulee olevansa se ainoa kakkonen. Miehellä pysyy homma hallinnassa paljon paremmin, kun naiset eivät tiedä toisistaan.

Vierailija
14/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivittäkää rauhassa, panen NAIMISISSA OLEVAA miestä joojoo "ajattele vaimoa" mutta, en oo näköjään ainoa :D tämä kävi ilmi niin, että mun kaveri tuli avautumaan mulle, että hän panee ukkomiestä, ja paljastu että samaa miestä panen minäkin..

en kyllä kertonut sitä mun kaverille, koska hän alkoi paniikissa puhumaan siitä, että alkaa ihastumaan uudelleen (heillä oli ennen miehen naimisiin menoa vakava suhde) tähän ko. mieheen. enkä siis halunnut pahoittaa ystäväni mieltä.

Kerroin miehelle, että "Anna-Sofia" avautui mulle tärkeästä aiheesta, ja tiedät varmaan itsekin mistä on kysymys... Mies alkoi heti paniikinomaisesti selittämäät, että "Anna-Sofian kanssa ei ole mitään vakavaa tapahtunut, usko mua! Meillä oli aikoinaan juttua mutta mitään en ole Anna-Sofian kanssa tekemässä!"

Kerroin että mua ei sen enempää kiinnosta, en halua olla kolmas nainen, toinen nainen oli kiva olla, mutta kolmas on liikaa.. Jolloin mies alkoin selittämään kuinka aikoo nyt laittaa Anna-Sofian kanssa välit poikki koska hän on nyt loukannut minua eikä missään nimessä halua mulle pahaa mieltä..

mitäs tähän sanotte?? aikamoinen soppa.. itse en nyt tiedä että mitähän sitä ajattelis, aika idiootti taitaa koko mies olla :D mutta olen parin viikon päästä näkemässä taas tätä mun kaveria, joka siis haluaa nähdä sen takia että haluaa avautua mulle tästä suhteesta tähän mieheen.. eli kuulen viimestään sillon, että onko mies tosiaan laittanu välit poikki niinkun sanoi, vai jatkaako vielä kolmattakin suhdettaan..

Eikö olekin ihanaa, kun elämästään voi tehdä kuin tv-sarjan. Viis ainakaan sen vaimon tunteista. Täällä kakkosraukat arpoo asemaansa ja ukko menee kohta takaisin vaimon helmoihin, kun tuppaa käymään liian vaikeaksi.

Eihän se raukka tämmöistä halunnut, vaan hupia arjen keskelle.

Vierailija
15/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satiaisiin...

Oikeasti, olisi sille kani-äijälle oikein, että kertoisit kaverillesi. Varsinkin kaveriasi kohtaan se olisi oikein. Voit menettää kaverisi, jos se saa selville, että tiesit ja silti panit.

Eikö kaverit ole tärkeämpiä kuin satunnaiset panot?

Lisäksi kertoisin vaimolle, yhdessä kaverisi kanssa. Otappa äijästä valokuva!

Sillä on joku seksiriippuvuus.

Vierailija
16/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yön tätä pohdiskeltuani, tulin siihen tulokseen että siirsin tapaamistani tämän kaverin kanssa huomiselle, ja odotan kertooko hän että mies on lopettanut heidän suhteen, vai kertooko hän että se vielä jatkuu.. jos suhde on loppu, niin enkös sitten voi jättää kertomatta kaverille kokonaan? ja jos jatkuu, kerron koko totuuden ja ehdotan että kaverin kanssa yhdessä laitetaan miehelle kapulaa rattaisiin..

ap

Vierailija
17/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuisit vilkkaasti takavasemmalle ja pesisit kätesi koko sopasta..

-Vaimo

Vierailija
18/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta mä en olekaan järkevä ollenkaan.. Toimin erittäin epäjärkevästi aina ku on miehistä kyse, niin olen aina toiminut.. mutta siis ei olla miehen kanssa harrastettu seksiä nyt tämän tapauksen ilmikäymisen jälkeen ollenkaan, enkä aiokkaan, ennenku jotain selviää lisää jostain suunnasta..

ap

Vierailija
19/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitte molemmat jättää miehen dramaattisesti. Sitten mies voisi vähän madella ja puhua kauniita, kuinka olette ainoita oikeita naisia hänen elämässään. Siis kummallekin erikseen. Molemmat voisitte heltyä, kun on niin katuva mies ja niin pyytää ihanasti anteeksi. Ja draamapyörä pyörisi taas.

Vierailija
20/21 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka ikinä ota mieheltä paljaana suihin tai hän nuole sua? Ihan oikeesti, olisin tollasen häntäheikin kanssa huolissani minkä taudin saan. Miten voit olla varma, ettei sillä ole neljättä? Tai viidettä? Tai käytä maksullisia satunnaisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi