Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 päivää lapsen 1.syntymäpäivän jälkeen mies ilmoitti

Vierailija
10.11.2005 |

että hänellä on toinen nainen. Niin, keskustelu alkoi niin että hän hieroi jalkojani sohvalla ja sanoi että hänen täytyisi varmaan kertoa minulle jotain. Menin sanattomaksi, olisin halunnut kiljaista että en halua kuulla mutta hän jatkoi heti että hän on tapaillut toista naista ja aikoo jatkaa elämää tämän kanssa. Ovat tavanneet jo kolme kuukautta aikaisemmin ja hän halusi kertoa vasta nyt että lapsi saa kivat 1 v synttärit. Tästä tapahtumasta on jo 1,5 kk ja vieläkin sydämeni hakkaa kun kirjoitan tätä. Näin meillä.

Kaikista idioottimaisinta on että olen valmis edelleen ottamaan hänet takaisin. Sen naisen olisin kyllä valmis vaikka myrkyttämään... Valitettavasti tämä ei ole provo. Ja ollaan ns. hyvä perhe, mitä hemmettiä se sitten tarkoittaakaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on kotona, hän voi hoitaa lasta tiettyinä päivinä etc. Tiedän yhden vähän vastaavan tapauksen. Siinä tapauksessa nainen on tosi tyytyväinen elämäänsä nykyisin.

Vierailija
82/88 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että liitto olisi päättynyt ennemmin tai myöhemmin, koska he ovat kaksi täysin erilaista ihmistä, jotka menivät naimisiin pitkälti lapsen vuoksi. Yhä näin viiden vuoden jälkeen kuulen mieheni ystäviltä kommentteja ko. liiton älyttömyydestä ja kehuja siitä, miten hyvin minä ja mieheni sovimme yhteen. " mä en koskaan ymmärtänyt..." on kuultu lähipiiristä tosi usein. Avioliitto olisi saattanut kestää muutaman vuoden, koska miehelleni lapsesta eroaminen olisi ollut ja oli tosi kova paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu?

Vierailija
84/88 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet flirttaillut ja lirkutellut myös miehelleni (lapset 1.5v ja 4v). Ihan kuin en huomaisi. Tottakai se imartelee miestäni, mutta häntä ei onneksi kinnosta. Olo tuntuu kuitenkin uhatulta aina kun tämä henkilö on läsnä. Viimeksi paha tilanne sattui kuopuksen ristiäisissä, kun tämä nainen oikein kyttäsi milloin mies menee vaihtamaan pukua ja änkäsi sitten samaan huoneeseen riisumaan! (nainen oli auttamassa ristiäisvalmisteluissa) Itse olin pukemassa vauvaa kastemekkoon samaan aikaan. Mies kertoi illalla, että oli ottanut vaatteensa ja mennyt vessaan lukon taakse vaihtamaan :O)

Hankala homma kun ollaan tunnettu pennusta asti. Välillä tuntuu, että pitäisi pistää välit poikki, mutta toisaalta hän on poikamme kummi...

Meni asian vierestä.

ap:n tarina on uskomaton!

Toivottavasti suunnitelmasi onnistuu! Ja myös sillä lailla että tulet onnelliseksi! Kosto ei välttämättä tuo onnea, mutta on hyvä että turvat taloudellisen tilanteesi.

Vierailija
85/88 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla moisen huoran kanssa

kaveri???

Vierailija
86/88 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä etäisyyden ottaminen oli ihan hyvä ajatus mutta samalla pelkään menettäväni pelin. meillä on sijoitusasunto vähän alle tunnin matkan päässä ja se on jäämässä tyhjilleen ensi kuun alussa ja olen 90% päättänyt muuttaa siihen. Se on ihan kiva 4 h rivari ja siellä saatais olla ja ottaa etäisyyttä. Toisaalta ei haluttais koska tämä toinen luuseri-nainen (anteeksi sarkastisuuteni, on vaan tällainen olo) asuu 34-vuotiaana edelleen vanhempiensa nurkissa ja he voivat mieheni kanssa tavata parhaiten täällä, isossa ok-talossa ilman valvovia silmiä. Miehenikin haluaisi että lähdemme ja sitten taas toisaalta sanoo että jollei toista olisi olisi kaikki meillä ok. Olen vetänyt johtopäätökset tästä että meidän suhde on ok mutta häneltä on menneet jalat alta tämän toisen naisen vetovoiman vuoksi. Se on kait jotain sielujen sympatiaa yms koska nähtyäni tämän naisen kuvan olin äimistynyt; huonot tai värjääntyneet hampaat, eikä mitenkään kaunis tai vamppityyppi. Vielä tästä isyystestistä; hän oli nähnyt jonkun unen jonka perusteella hän vaatii isyystestiä. Kuvittelee olevansa meedio tai jotain, ihan oikeesti siis mieheni kertoman mukaan. No, sillä ei kannata ruveta hänen tienaamaan koska tämä lapsi on mieheni, muita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
87/88 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kiitos 35 on helpottavaa huomata että jollain muullakin on yhtä kieroutuneita ajatuksia kuin minulla;;))!!

On meinaan käynyt mielessä.

Vierailija
88/88 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ap:tä täysin tossun alla ja vedättää 10-0. Herää ap! Sun mies se tässä luuseri on ja heitä se pihalle hyvän sään aikana, kohta se ottaa siihen teidän kämppään asumaan sun lisäksesi kakkosvaimon jos sä nielet kaikki mitä se tekee!