Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kitarisaleikkaus Mehiläisessä tai muulla yksityisellä. Tekevätkö? Vai vain kunnallisella?

Vierailija
18.12.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin yksityisenä (en muista sitä termiä), vähän maksoi mutta vakuutus korvasi ja sai valita kunnollisen lääkärin (eli harjoittelijat ei leikanneet). En tiedä onko enää näin.

Vierailija
2/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten korvapolille. Mutta aloin miettiä, saisiko parempaa / nopeampaa hoitoa Mehiläisessä. Vakuutus kuitenkin korvaisi.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ette parempaa.

Vierailija
4/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussista eli yliopistollisista pääsi maksamalla jonossa aika eteen ja saatiin valita lääkäri ja ajankohta.

Vierailija
5/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin pari vuotta sitten leikkauttamassa nielurisani, ja hain lahetteen yhdelta HUS:in korvalaakarilta hanen Mehilaisen yksityisvastaanottonsa kautta. Sanoin jo silloin etta haluan julkiselle puolelle leikkaukseen, ja han sanoi etta tekisi itse ihan samalla tavalla jos olisi minun sijassani.

Vierailija
6/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko parempaa Mehiläisessä. Ap.

Niin tietysit Mehiläisen lääkärit kouluttaa joku parempi yliopisto...

Vierailija
7/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksityisillä ei harjoittelijat leikkaa, vaan valmistuneet erikoislääkärit. Julkisella leikkaavat erikoistumisvaiheessa olevat eli hyvällä säkällä olet lääkärin ensimmäinen leikkauspotilas! ;)

Vierailija
8/8 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksityisellä saa loistavaa hoitoa. valitsen mielelläni huippulääkärit, joille sitten varaan yksityiseltä ajan. Lääkäreissä on tosi paljon eroa ja kannattaa ottaa selvää lääkäreistä. Kunnallisella saat mitä sattuu kohdallesi tulemaan. Päätä itse kuka hoitaa lastasi ja mene yksityiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän