Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi murhaisi jonkun, ilmiantaisitko hänet poliisille?

Vierailija
18.12.2011 |

Jos oletetaan, että murhattu oli paha ihminen, mutta kyseessä ei kuitenkaan olisi ollut itsepuolustustilanne. Ja miehesi haluaisi, että salaisit asian.

Ja joo, tiedän kyllä, ettei miehesi oikeasti ikinä murhaisi ketään :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman miehenikin vuoksi.

Vierailija
2/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset muuten jäivät tauolle:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole itsepuolustustilanne. Jos pystyy jonkun tarkoituksella tappamaan, miksei myös minua tai jotakuta toista ihmistä jonain huonona päivänä?

Vierailija
4/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kenet laittaisi pois päiviltä. Anopista en pitäisi niin lukua...

Vierailija
5/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole itsepuolustustilanne. Jos pystyy jonkun tarkoituksella tappamaan, miksei myös minua tai jotakuta toista ihmistä jonain huonona päivänä?

Enhän mä nyt uskaltaisi sellaisen tyypin kanssa asua, saati, että haluaisin lasteni asuvan. Tilanne olisi kokonaan toinen, jos mieheni olisi tappanut jonkun itsepuolustukseksi tai puolustaakseen joko perheettään tai jotain muuta "viatonta" joltain hullulta.

Vierailija
6/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset muuten jäivät tauolle:(

Tää itse asiassa tuli mieleen novellista jonka luin eilen (jossa nainen ei ilmiantanut), mutta sopii tosiaan tähänkin sarjaan :D

Itse muuten varmaan ilmiantaisin.

ap

Vierailija
7/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin omankin henkeni puolesta, jos tuollaista tekisi. Äkkiähän se tilsisi mutkin, jos pelkäisi, että paljastan murhan.

Olenkohan katsonut liikaa leffoja? ;D

Vierailija
8/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti auttaisin salaamaan jos ei onnistuisi ja olisi esim tappanut lastenraiskaajan tms. En kuitenkaan usko että mieskään pystyisi elämään sen kokoluokan salaisuuden kanssa. Eli vaikka pitäisin tekoa jostain syystä oikeutettuna niin yrittäisin saada tunnustamaan.

Vierailija
9/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiantaisi, tekisin kaiken minkä voisin ettei jäisi kiinni, valehtelisinkin tarvittaessa.

Mieheni tuntien ei ihan pienistä tappotuomioita jakele, joten uskoisin, että olisi ansainnut kohtalonsa.

Vierailija
10/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua saada syytettä osallisuudesta asiaan, johon en liity. Eli jos olohuoneessa pilkkoo jonkun urheilukassiin ja minä autan paloittelussa, niin tuskin arvaan kertoa.