Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisi valmistua keväällä tusinatradenomiksi - ahdistaa

Vierailija
18.12.2011 |

Keväällä IT-tradenomin paperit ulos, pelottaa saanko töitä.

Köyhyysloukossa elänyt jo monta vuotta, nyt ahdistaa se, että pitääkö sitä paljonkin alle 2000e/kk raataa saadakseen voita leivän päälle, huoh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko koodaamaan Javaa tai jotain muuta ohjelmointikieltä? Ohjelmoijille riittää aina kysyntää

Jos opit vain säätämään Windowssia tai "webbisivuja" on varmaan hankalampi löytää töitä

Vierailija
2/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko koodaamaan Javaa tai jotain muuta ohjelmointikieltä? Ohjelmoijille riittää aina kysyntää

Jos opit vain säätämään Windowssia tai "webbisivuja" on varmaan hankalampi löytää töitä

Itse katselin tuossa syksyllä avoimia paikkoja kun yt:t oli firmassa päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Python-kieli on muodissa ja kysyntää löytyy. Se on melko helppo oppia itsekin jos on ohjelmoinut jotain.

Tärkeintä on varautua opetellemaan itse uusia tekniikoita ja asioita. Koulututkinto on oikeastaan vain todiste, että oppi tarttuu päähän. IT-alalla on loputtomasti lyhenteitä, joista monet joutuu itse oppimaan ilman kursseja..

Vierailija
4/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.

Pääkaupunkiseudulla on aina pula pätevistä koodareista. Vaikeinta on ehkä saada se ensimmäinen työpaikka. Kun työkokemusta kertyy pari-kolme vuotta niin AMK-tasoisten kaverien palkkapyynnöt ovat nykyään 3200e/kk (tai enemmän) luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi