Mieheni on valkoihoinen, KYSYTTÄVÄÄ?
Kommentit (43)
Asumme monokulttuurisella alueella, jossa emme toistaiseksi ole päässeet kohtaamaan erilaisuutta kovinkaan paljon.
ap.
Haukkuuko kaverit, että sun mutsis on valkonaamapatja?
Kieltämättä tunnen itseni joskus erilaiseksi, koska olen helsinkiläinen nainen enkä ole koskaan ollut sukupuoliyhteydessä mustaihoisen miehen kanssa. Mutta näin vain on päässyt käymään, että avioiduin valkoihoisen miehen kanssa.
ap.
Häpeäkseni tunnustan, että en ole koskaan saanut edes yhtä ehdotusta mustaihoiselta mieheltä, vaikka käytän joskus metroakin ja käyn asematunnelissa ruokakaupassa.
Niin no, valkoihoiset ottaa ne, joita muut ei huoli. Että sori vaan.
Ootsä muka jotenkin erikoinen?
AP:lla selvää erikoisuuden tavoittelua ja pätemisen tarvetta. Ei tuo nyt NIIN ihmeellistä ole.
Te olette juuri sellaisia sivistymättömiä ihmisiä, jotka kuvittelevat, että kaikki valkoihoiset miehet ovat persuja ja heidän naisensa rasisteja, koska emme käy African Nights -bileissä Kaisaniemessä ja koska olemme molemmat kokopäivätöissä.
ap.
Ootsä muka jotenkin erikoinen?
AP:lla selvää erikoisuuden tavoittelua ja pätemisen tarvetta. Ei tuo nyt NIIN ihmeellistä ole.
Ihonväristä ei ole keskusteltu kertaakaan.
ap.
mitäs vanhempas tykkäs kun semmosen menit ottamaan?
Näinä aikoina ei voi olla varma. Passikin voi olla väärennös. Mistähän saisin selville, onko mies oikeasti se, kuka hän väittää olevansa?
ap.
albiino ja kumminkin Afrikasta?
epätietoisen ketjusta joka ei tiedä että mistä maasta Afrikassa se mies nyt mahtaa olla, kun ei mies itse oikein suostu kertomaan.
Ei viitti samoja hyviä neuvoja laittaa uudestaan.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1521081/mista_saa_se…
Mutta tuolla kysyjällähän on helppoa, koska mies on selvästikin Afrikasta. Minun mieheni taas voi olla albiino afrikkalainen tai valkoihoinen eurooppalainen. Mistä päästä tätä nyt pitäisi alkaa purkaa? Vai olenko valkoihoisena naisena ollut liian hyväuskoinen, kun olen luottanut miehen kertomuksiin ja onko nyt vain kestettävä seuraukset?
ap.
epätietoisen ketjusta joka ei tiedä että mistä maasta Afrikassa se mies nyt mahtaa olla, kun ei mies itse oikein suostu kertomaan.
Ei viitti samoja hyviä neuvoja laittaa uudestaan.
Kuljen pää pystyssä mieheni rinnalla. Jos joku katsoo pitkään, niin se voi olla merkki kateudesta.
ap.
Kun aloit oleen sen kaa, niin jouduitko eroamaan kirkosta ja muutenkin sopeutumaan sen kulttuuriin?
Olemme itse asiassa hämmästyttävän yksimielisiä, vaikka luonteemme ovat erilaiset ja minulla on ruskeat hiukset, mutta miehelläni vaaleat. Joitakin näkemyseroja toki on ollut, mutta kaikesta on toistaiseksi selvitty keskustelemalla. Heillä esimerkiksi joululahjat toi aina joulupukki, kun taas meillä ne vain ilmaantuivat kuusen alle.
ap.
Kun aloit oleen sen kaa, niin jouduitko eroamaan kirkosta ja muutenkin sopeutumaan sen kulttuuriin?
Hän albiino, vai muuten vain valkoihoinen?
sun töissä?
Ei ole edes kyselty miehen ihonväristä. Tosin työkaverini ovatkin poikkeuksellisen fiksuja ihmisiä, jotka osaavat peittää mahdolliset ennakkoluulonsa.
ap.
Hän albiino, vai muuten vain valkoihoinen?
Miten sen saisi selville? Rakastan häntä joka tapauksessa ja alunperinkään en ole ajatellut hänen ihonväriään. Tuli oikeastaan vasta tänä iltana mieleeni, kun luin tätä palstaa, että minullahan on valkoihoinen mies.
ap.
Niin no, valkoihoiset ottaa ne, joita muut ei huoli. Että sori vaan.