Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty ihastuminen, yritän päästä siitä eroon

Vierailija
05.02.2012 |

Olen täysin seksittömässä parisuhteessa. Itse parisuhde on sinällään kestänyt 5 vuotta. Tätä seksittömyyttä on ollut nyt vuoden, johtuen miehen sairaudesta. Rakastan häntä, meillä on lämpimät ja kaverilliset välit.

Nyt minä k-pää olen huomannut, että olen ihastunut erääseen mieheen. En ajattele häntä ainakaan vielä seksuaalisesti, eikä pettäminen ole mielessä. Silti tuo toinen saa aikaan olon kuin olisi perhosia vatsassa, olo on keveä aivan kuin leijuisin, ajattelen häntä vähän väliä, ei ole nälkäkään ;) - mutta ei näin saa olla. Kirjoitin vain, koska minulle on realiteettiterapiaa nähdä tämä tekstinä netissä, ehkäpä minä tästä paranen kevään mittaan.. ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska olin odottanut tähän valtaisaa haukkumisryöppyä. Sitä ei ole tullut, vaikka lukijoita jotain 40. Ehkä aloitus on tylsä, joten kukaan ei jaksa vastata. Mutta olen tosissani enkä provottaja, ja jotain kommenttia kaipaisin. Negatiiviset kelpaa myös, koska sitä kautta saisin jäitä hattuun ;)

Vierailija
2/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ihastuksen tulla ja mennä. Se voi kestää kauankin, mutta menee ohi kun et anna itsellesi lupaa edetä mitenkään. Älö myöskään loukkaa miestäsi uskoutumalla ajatuksistasi ääneen. Se aiheuttaa enemmän tuhoa kuin hyvää.

Tuollaisia huumauksia tulee ja menee pitkän parisuhteen aikana, itsellänikin juuri viiden vuoden jälkeen ensimmäinen. Se kesti 2 vuotta, mutta meni lopulta ohi kun mitään ei tapahtunut. Tapaan kyllä miestä arkikuvioissa yhä jatkuvasti, mutta rakkaus omaan miehen on vahvistunut vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuksia ollut.

Siis työkaveriin,harrastuskaveriin...

Jokin hymy tms on vaan niin ihana,mutta

kun ei mene tekoihin asti,niin ei siinä mitään

pahaa ole.Miehetkin katselee muita naisia,olen huomannut omastanikin,valitsi kaupassa aina saman kassan... Vaalean nätin blondin...

Vierailija
4/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa vain! Valitsee aina saman kassan ja jäämme yhdessä tai erikseen juttelemaan! Ei tuollainen ole vaarallista, pitää elämässä olla vähän silmäniloa ja flirttiä. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi