Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ostat itsellesi joululahjaksi?

Vierailija
18.12.2011 |

Ajattelin ostaa uuden pyjaman jos löydän tarjouksesta, snapsilasit sekä pari meikkiä.

Meikit tarvitsen mutta muut on ns. ekstraa joita ilmankin pärjäisi.

En saa lahjoja muilta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden laukun (Kors) tai sitten treenivaatteita (Piruetista).

Saan muiltakin lahjoja, mutta se on vähän randomia mitä sieltä tulee.

Vierailija
2/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa lahjoja muilta, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tilattua muutama lahjakirja muille ja siinä samalla osat 1-4 Song of Ice and Fire- sarjasta itselle...

Vierailija
4/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä löysin kolme kiinnostavaa dvd:tä, joten laitan varmaan ne tilaukseen. Kuulun myöskin niihin, jotka eivät saa lahjoja muilta.

Vierailija
5/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta kiloa suklaata :)

Vierailija
6/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä saan myös kirjoja ja lahjakortin johonkin kauneushoitoon (varmaankin joku hieronta).

Vierailija
7/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ostanut paaaaljon suklaata ja sitä tulen vielä ostamaankin. Ehkä myös uuden puhelimen, mutta tuon korun ja suklaan lisäksi hankinnat tehdään joulun jälkeen.

Muina lahjoina saan vanhemmiltani suklaarasian ja rahaa ja kummilapsiltani jotain ihan pientä. Erinomaiset lahjat :)

Vierailija
8/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut itselleni ajatellen, että se on lahja...

Paketoitteko te nuo ostoksenne?

Vierailija
9/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjojen ja juhlapuvun ostaja.

Vierailija
10/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vielä yöpaidan ja erään tietyn suklaarasian.

Vierailija
11/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi alusvaatteita.

Vierailija
12/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän joululahjanomaisesti tilasin itselleni Iittalan nettikaupasta Runo-lautasia. En tarvitse niitä, mutta haluan.

Vierailija
13/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyinkin astianpesukoneeseen.

Ukko ei sitä näytä ostavan, niin ostan sitten itse. Mun tiskaamiset tässä huushollissa (3 lasta) on tiskattu.

Vierailija
14/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

& suklaata

Vierailija
15/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 farkut, kengät ja topin. Vielä ajattelin ostaa läppärille viilennysalustan ja uudet kaiuttimet läppärille/televisiolle :)

Vierailija
16/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v pojalle sanoin, että jotain musiikkia kaipaisin sinne, hänellä kun on hyvä kokoelma mp3 tiedostoja. Sanoi ettei anna, mutta tänään sinne kuitenkin alkoi latautua eppujen kokoelma.

Miehelle vihjaisin, että kaipaisin uutta vedenkeitintä, kun entinen kärähti. Tänään oli sekin ilmestynyt pöydälle. Mies oli sitä mieltä, että turha sitä on paketoida, ota käyttöön vaan. Taitaa siis olla joululahjani nyt saatu. Kännykkärahat saan varmaan lahjaksi isältäni. Hänellä on edelleen tapana antaa jouluna rahaa, mikä on minusta hassua kun olen kuitenkin jo 40v lapsi.

Vierailija
17/17 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan muilta lahjoja, mm. aviomieheltäni, äidiltäni, appivanhemmilta sekä omalta että miehen sisarelta yhdet lahjat (meillä perinne, että ostamme sisaruksille+puolisoille lahjan, siten että arvomme, kuka ostaa kellekin). Lisäksi mummoni ostaa AINA lahjan jokaiselle, niin omille lapsilleen, lapsenlapsilleen sekä lapsenlapsenlapsilleen ja jokaisen puolisolle!! Hän siis itse ehdottomasti tahtoo ja ostaakin todella kivoja ja edullisia lahjoja.

Meillä siis aikuisetkin saavat helposti lähemmäs lahjaa, niin ei viitsi enää itse ostaa. Mutta jos en saisi, niin ehkä ostaisin itse ja paketoisin..oli minusta lapsena kivaa, kun vanhemmatkin aukoivat paketteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän