Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Haaviston telkkarimainos

Vierailija
04.02.2012 |

on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein aloin itkemään, oikeasti.

Vierailija
2/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä tiedä kumpaa äänestän, mutta tykkään tuosta ajatuksesta ja tyylistä. Yhteishenkeä, joukkovoimaa, arkisuutta, oli pakko katsoa loppuun vaikka olin jo menossa kiireellä vessaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tippa linssissä...

Vierailija
4/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa linkin please?

Vierailija
5/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan älykkäämpi kuin Niinistö. Niinistö tylsä konservatiivi. Haavistossa karismaa ja ainesta suuremmaksi valtiomieheksi.

Vierailija
6/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plagiointia ja kieltämättä myös äärimmäisen tehokasta markkinointitapaa. Tämän perusteella on selvää, että suomalaisille voi myydä mitä tahansa, kunhan laittaa perinteisen kääreen. Eli Haaviston äänestäjän on pakko olla tyhmä, tyhmempi ainakin kuin mainoksen suunnitellut porukka.

Vierailija
8/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti niiin ihana, vaikuttava, sympaattinen. Mulla meni iho ihan kananlihalle. Mä jotenkin alan ymmärtää tätä Haavistoilmiötä :)

hysteriaa.

Unohtuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Samanlaista massahysteriaa on ilmaantunut diktaattoreillakin. Muistele vaan Hitleriä.

Vierailija
9/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan älykkäämpi kuin Niinistö. Niinistö tylsä konservatiivi. Haavistossa karismaa ja ainesta suuremmaksi valtiomieheksi.

Mikä on älykäs ominaisuus?

Vierailija
10/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun huomaan että vielä vaikutun jostain. Harvoin enää käy niin :) Upea tuo on kyllä, arkinen ja loistelias yhtä aikaa.

Vierailija
11/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli loistava. Koskettava. Silti äänestin Niinistöä..

Vierailija
12/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plagiointia ja kieltämättä myös äärimmäisen tehokasta markkinointitapaa. Tämän perusteella on selvää, että suomalaisille voi myydä mitä tahansa, kunhan laittaa perinteisen kääreen. Eli Haaviston äänestäjän on pakko olla tyhmä, tyhmempi ainakin kuin mainoksen suunnitellut porukka.

Sehän on politiikkaa. Ei voi edes päästä toiselle kierrokselle jos ei laskelmoi, jokainen sitä tekee. Enkä minä ole tyhmä, äänestän sitä jonka arvomaailma on lähempänä omaani laskelmoidustikin. Osaan itsekin laskelmoida.

Vierailija
13/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla perusteillanne ja omaa suosikkianne. Enkä tarkoitakaan, että tuosta mainoksesta tykkääminen olisi yhtäkuin ääni Haavistolle. Hieno oivallus ja toteutus tuo kuitenkin on, samoin ajatus mainoksen taustalla. Ap.

Vierailija
14/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandian sanat sopivat niin hyvin tähän koko kampanjaan ja siihen, miten Pekka on saanut ihmiset "heräämään". Me on noustu ja yhdistetty voimamme, monet ihmiset, monet sukupolvet ja mikä hienointa, yli puoluerajojen :) Me ollaan yhdessä tehty ihmeitä ja aivan upeassa yhteishengessä.

Suosittelen kaikkia kurkkaamaan facebookin yhteisöön "Pekka Haavisto presidentiksi 2012" niin näette mistä puhun ;)

Pekka Haavisto on tehnyt jotain uskomatonta ja historiallista koko Suomelle!

Vierailija
15/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Finlandia-hymni nostattaa kylmät väreet ja kyyneleitä silmäkulmiin, mutta se on se isänmaallisuus, joka meissä on syvällä. Olemme saaneet kuulla edellisten sukupolvien kertomana vaikeista ajoista, taisteluista ja sodista. Tänä hyvinvoinnin aikana Filandia muistuttaa meitä menneistä ajoista, arvoista ja kansamme vaiheista.

Mitä tekemistä näillä muistoilla ja niiden nostattamilla tunteilla on tämän presidenttiehdokkaan kanssa? Pysähtykääs nyt oikein miettimään!

Vierailija
16/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toteutettu koko laulu! Paras mainos mielestäni parhaalle ehdokkaalle. Tosin molemmista tulisi varmasti hyvä presidentti. Hip!

Vierailija
17/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorolaisten spontaanisti ideoima juttu, josta ei ollut aikomusta tehdä tv-mainosta, vaan tuoda vain muuten iloa ihmisille ja myönteistä julkisuutta ehdokkaalle. (tiedän, koska tunnen yhden laulajista). Se tekee mainoksesta vielä koskettavamman - se ei ole vain mainosta varten kehitetty kohtaus.

Vierailija
18/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään olen haavistolainen herkkis :) Olen kyllä jo äänestänyt.

Vierailija
19/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laskelmoitu. Lukekaa tarina Haaviston vaalisivuilta! Henkilökohtaisilta ominaisuuksiltaan älykkäämpi tarkoittaa, että kun katsotaan henkilöä, ei saavutuksia tai kokemusta, on älykkäämpi. Niinistö on kömpelö verrattuna Haavistoon!

Vierailija
20/68 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= lauma kuorolaisia jotka halusivat tehdä jotain. =). Sepä se, kun sitä aitoutta ei voi rahalla ostaa. Ja tuosta mainoksesta huokuu aitous, koska aidot ihmiset on tehneet sen aidosti haluten kannustaa ehdokastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi