Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kuukautisten aikana

Vierailija
18.12.2011 |

Miksi nainen ei tyydytä miestään kuukautisten aikana. Yhdyntää ei kuukautisten aikana harrasteta. Nainen ei tähän ole halukkuuttaan ilmaissut, eikä se itseänikään eritoten kiihota. Miksei nainen kuitenkaan omasta tahdostaan tyydytä minua esim. käsillä tai oraalisesti? Joskus kuukautisten aikana tämä sattuu tapahtumaan, mutta vain kun olen siitä tarpeeksi vinkannut. Heti kun kuukautiset on ohi on naisen saatava seksiä, joka taas viikon pidättäytymisen jälkeen on sen verran lyhytkestoinen operaatio ettei se tuota kummallekkaan sen suurempia tunteita. Jos kullini olisi viikon solmussa olisin silti joka päivä naiseni pillun kimpussa. Vaikka kullini ei kuukausittain solmussa olekaan, saatan silti antaa naiselle pelkkää suuseksiä ilman yhdyntää. Rakastan sitä tunnetta kun saan tyydyttää toisen ja voin tehdä sen saamatta itse orgasmia. Miten saan naiseni innostumaan tästä aiheesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies tuntuu pärjäävän. Katsos kun joillain naisilla on sen vuodon lisäksi myös muita PMS-vaivoja. Alavatsaa vihloo ikävästi, saatta olla päänsärkyä, jopa migreeniä.

Ei siinä silloin paljon tee mieli alkaa ukkoaankaan tyydettelemään. Siinävaiheessa taas, kun menkat alkaa loppumaan niin itselläkin alkaa tehdä mieli.

Mut miksi ihmeessä lopetatte siihen ensimmäiseen laakiin?

Ainakin meillä tehdään niin, että yleensähän munkin miehellä silloin nalli palaa heti ekoilla työnnöillä, kun on päässyt sisään, niin en kyllä päästä sitä ulos sieltä reisieni välistä, vaan yritän pimpalla lypsämällä saada pikkuveitikkaan uutta ryhtiä ja siinä jos onnistuu, niin sen jälkeen mulle onkin luvassa semmoista kankea ja ilotulista, et joskus pelkään paikkojeni hajoavan, kun isäntä takoo sitä toista satsiaan sisään.

Vierailija
2/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistuttavani kanssa ei nuo kuukautiset ole kertaakaan haitanneet seksiä. Suttaahan se vähän, mutta tuntuu erilaiselta.

Itse en miellä menkkoja mitenkään likaiseksi. Suuseksiä en ole antanut ja siinä meneekin raja.

Sitä en tiedä onko tuossa jotain vaaroja, mutta ei mitään haittaa olla huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies tuntuu pärjäävän. Katsos kun joillain naisilla on sen vuodon lisäksi myös muita PMS-vaivoja. Alavatsaa vihloo ikävästi, saatta olla päänsärkyä, jopa migreeniä.

Ei siinä silloin paljon tee mieli alkaa ukkoaankaan tyydettelemään. Siinävaiheessa taas, kun menkat alkaa loppumaan niin itselläkin alkaa tehdä mieli.

Ainakin meillä tehdään niin, että yleensähän munkin miehellä silloin nalli palaa heti ekoilla työnnöillä, kun on päässyt sisään, niin en kyllä päästä sitä ulos sieltä reisieni välistä, vaan yritän pimpalla lypsämällä saada pikkuveitikkaan uutta ryhtiä ja siinä jos onnistuu, niin sen jälkeen mulle onkin luvassa semmoista kankea ja ilotulista, et joskus pelkään paikkojeni hajoavan, kun isäntä takoo sitä toista satsiaan sisään.

ole kuukautisten aikana. Kuukautiskivut ovat eri asia.

Vierailija
4/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS on PreMenstruaalinen Syndrooma, eli nimensä mukaisesti kuukautisia edeltävä. Miehet nyt usein sekoittavat nämä asiat, mutta sitä ihmettelen jos nainenkaan ei tiedä mikä on PMS.

Vierailija
5/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS on PreMenstruaalinen Syndrooma, eli nimensä mukaisesti kuukautisia edeltävä. Miehet nyt usein sekoittavat nämä asiat, mutta sitä ihmettelen jos nainenkaan ei tiedä mikä on PMS.

Eli PMS oireet päättyvät useimmilla naisilla vasta siihen ensimmäiseen varsinaiseen vuotopäivään, jolloin vaihtuvat normaaleiksi kuukautiskivuiksi. Ne puolestaan voivat olla juuri noita ketjussa yllämainittuja ja esim. migreenin osalta jopa vielä pirullisimpia kestää.

Mites on mammat. Jokos kelpais, vai saivarreltaiskos vielä?

Vierailija
6/12 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatimalla vaatisi, että naisen pitää hänet tyydyttää. Seksi on vapaaehtoista antamista eikä velvollisuus. Jos mun mies vaatimalla vaatisi minulta seksiä haluni loppuisivat siihen. Ja minun mielestäni jokainen on itse vastuussa omasta tyydytyksestään. Tuskin kukaan mies siihen kuolee, jos kuukautisten ajan käyttelee omaa kättä. Ja naisesihan on niin innokas, että kun menkat loppuu, haluaa heti sinua hyväillä. Olisit siitä iloinen! Täällä palstalla on paljon miehiä, jotka saa seksiä harvemmin kuin kerran kahdessa viikossa.

Vierailija
7/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojeni aikana toiminta, oikein minkäänlainen. Kyllä itse voisin harrastaa seksiä, olisihan se vähän sotkuisempaa, mutta lakanat voi aina pestä. Olen myös pariin kertaan ehdotellut ja ottanut suihin ihan ilman mitään pyyntöjä, mutta miestä ei sekään kiinnosta - vaikka tähdentäisin, ettei suihinoton tarvitse johtaa mihinkään.

Vierailija
8/12 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä harrastetaan seksiä kuukautisten aikana. Ensiksi nainen oli hieman empivä mutta vakuutin, että kunhan ei kipuja tule niin mitä sillä pienellä verellä on väliä.

Ihan mukavaa se on vaikka veri kuivuukin.

Vierailija
9/12 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona ei ole minkäänlaista seksiä jos nainen ei sitä halua. Harrastamme yhdyntää ainoastaan silloin kun hän haluaa ja kaikki oraalinen ja muu touhu ei myöskään tule kuuloonkaan.

Vierailija
10/12 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei nainen kuitenkaan omasta tahdostaan tyydytä minua esim. käsillä tai oraalisesti?"

No ilmeisesti hän ei halua. Ei se ole "omasta tahdostaan", jos joudut vinkkailemaan.

Toisaalta, onko sinulle väliä, tekeekö hän sen halusta vai rakkaudesta sinua kohtaan, kun pyydät?

Näistä kannattaisi puhua. Tiedätkö esimerkiksi, onko hän kovin kipeä kuukautisten aikana?

Vierailija
11/12 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo!

Seksin on kahden välistä ja jos toista ei kiinnosta niin siinäpä se. Koitas huvikseen miettiä miten pirun mukavat ne menkat on. Ei siinä paljoa sun haluamiset kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla jokin käsivamma molemmissa käsissä, vai eikö liene koskaan kuullut masturboinnista, eli itsetyydytyksestä?