Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Kuinka usein käytte baarissa

Vierailija
18.12.2011 |

ja minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Käyttekö miehen kanssa vai omien kavereiden?

Missä lapset ovat sen aikaa?

Itse en ole käynyt "viihteellä" yli kolmeen vuoteen, meillä 2,5v tyttö ja vauva tulossa.

Tekisi niin mieli käydä jossain sitten kun vauva on syntynyt ja vähän kasvanut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 8 ja 10 v. Käyn siskon tai kaverin kanssa. Lapset on isällään silloin.

Vierailija
22/24 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole juurikaan tehnyt mieli. Lapset ovat 11 kk - 16 vuotta. Tanssin kyllä kotona ja treeneissä mielelläni. Juominen ei minua suuremmin kiinnosta. Kyllästyin reilu parikymppisenä bilettämiseeen ja sain esikoisen 24-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa vuodessa ja yleensä on "hyvä syy" eli joku hyvä keikka mitä haluan päästä katsomaan. Samanlainen olen kuin ekakin vastaaja et "mitä mä enää täällä baareissa teen?"...ennemmin sitä istuis ystävien tai miehen kanssa ravintolassa syöden hyvin ja jutellen pitkään.

Ikää mulla 25, lapset 2v4kk ja 7kk.

Mut mun puolesta kukin menköön niin kuin tykkää, mä en vaan enää saa baareilusta mitään irti :)

Vierailija
24/24 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n. kerran kuussa tai kerran kahdesa kuukaudessa. Väillä mies on mukana kun meillä on yhteisiä kavereita joiden kanssa mennään baariin, ja joskus käyn ilman miestä omien ystävieni kanssa. Meillä on yksi lapsi joka on nyt 2 vuotta ja 3 kuukautta. Jos käyn ystävieni kanssa niin mies on lapsen kanssa ja jos mennään molemmat niin lapsi on miehen vanhemmilla hoidossa. Yleensä on siellä yökylässä kuukauden tai parin välein.