Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
1861/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä menee mielenterveys siinä oravanpyörässä olemisessa😊

Vierailija
1862/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos tekee sellasta duunia josta ei nauti😊 Mäki tekisin kyl töitä jos olisi joku ala mikä kiinnostaisi😊 Mutta eipä ole koskaan ollut mitään haaveammattia😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu,sarjojen/leffojen katselu,videopelien pelaaminen,lenkkeily ja tää tälle palstalle kirjoittelu on ainoita asioita jotka mua kiinnostaa😊

Vierailija
1864/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sekin vaikeuttaa mun työ saantia kun mulla on diagnosoitu oppimisvaikeuksia ja Asperger😊 Mutta mä oon erilainen oppija vaan,samallalailla opin asioita kun muutkin jos on vaan semmoinen oppimistyyli mikä mulle sopii😊 Minä opin parhaiten lukemalla ja katsomalla videoita😊 Koulussa istuminen ja opettajan kuunteleminen on ihan turhaa minulle kun en oo ikinä oppinut sillee mitään😊 Kotikoulu ois mulle paras vaihtoehto😊 Kyllähän mä pääsisin johonki tuettuun työhön jos haluisin,mutta mä en huoli semmosia😊 Mieluummin olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja teen niitä asioita mistä tykkään😊

Vierailija
1865/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhteiskunnan luomaa harhaa et ihmisen arvokkuus määriytyy sen mukaan että miten paljon saat haalittua itselle omaisuutta ja jotain titteleitä😊

Se uppoaa hyvin moneen.

Vierailija
1866/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen minä joskus ollut töissä niin tiiän mitä se on😊 Mutta enää ei ole minkäänlaista kaipuuta töihin😊 Tää on just siistiä kun ei tarvii juosta kellon perässä😊

Vierailija
1867/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tartte mennä ikinä duuniin vaan saan jatkuvan työkyvyttömyyseläkkeen😊 Kyllähän mä mahan saada kun en suostu mihinkään muuhun😊

Vierailija
1868/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMOIJI HULLLUUUUUU

Vierailija
1869/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon jonkun mielestä luuseri niin sitten mä oon😊 Mutta omasta mielestä en oo😊

Vierailija
1870/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EMOIJI HULLLUUUUUU

No ollaan sitten😊

Vierailija
1871/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1872/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun oon emoji hullu niin kyllähän mun ehdottomasti on päästävä työkyvyttömyyseläkkeelle loppuelämäkseni😃

Vierailija
1873/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vihreat.fi/

Ai ovat heikkolahjaisia? 😃 Mä olen eri mieltä,nehän ajattelee maapallon tulevaisuutta😊

Vierailija
1874/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhteiskunnan luomaa harhaa et ihmisen arvokkuus määriytyy sen mukaan että miten paljon saat haalittua itselle omaisuutta ja jotain titteleitä😊

Ei se ole harha, vaan valitettava totuus. Yhteiskunnassa korkeimman arvon saa he, joista on eniten hyötyä yhteiskunnalle. He jotka saavat kerättyä eniten ruokaa, suojaa ja varastoa itselleen.

Sen jälkeen arvostetaan niitä, joilla on jotain annettavaa tuohon tehtävään ja jotka pystyvät pelastamaan kuolemalta. Me olemme luoneet koko arvokäsitteen. Jollain on ja jollain ei ole arvoa on ihan ihmisten kehittämä taulukko ja siihen meidät opetetaan. Sitten aina tasaisin välein jotkut kyseenalaistavat tätä asiaa, mutta käytännössä arvomme ovat ja pysyvät aika samoina.

Vierailija
1875/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole harha, vaan valitettava totuus. Yhteiskunnassa korkeimman arvon saa he, joista on eniten hyötyä yhteiskunnalle. He jotka saavat kerättyä eniten ruokaa, suojaa ja varastoa itselleen.

Sen jälkeen arvostetaan niitä, joilla on jotain annettavaa tuohon tehtävään ja jotka pystyvät pelastamaan kuolemalta. Me olemme luoneet koko arvokäsitteen. Jollain on ja jollain ei ole arvoa on ihan ihmisten kehittämä taulukko ja siihen meidät opetetaan. Sitten aina tasaisin välein jotkut kyseenalaistavat tätä asiaa, mutta käytännössä arvomme ovat ja pysyvät aika samoina.

No minun mielestä on😊 Mikään ei muutu koskaan jos ei kukaan kyseenalaista😊

Vierailija
1876/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidukkaa tai jtn😊 Toi on salkkareista😊

Vierailija
1877/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emoji hullu puhuu😊

Vierailija
1878/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mullakin noita titteleitä riittää😊 Oon heikkolahjainen ja Asperger psykologien mielestä ja sitten joku sano täällä et emoji hullu😊

Vierailija
1879/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula on lukihärö😊 No ei mut kyllähän mä saisin lukihärö diagnoosin kun menisin psykologien luokse ja sanoisin että mä epäilen et minulla on lukihäiriö ja tahallaan lukisin ja kirjottasin väärin😃

Vierailija
1880/4735 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onkohan ne psykologit niin ammattilaisia et ne huomaisi et tahallaan esität lukihäiriöistä🤔