Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitten vihaan miehen sukua!

Vierailija
18.12.2011 |

Vihaan hänen jurottavia epäystävällisiä sisaruksiaan puolisoineen, jotka eivät perhepäivällisillä puhu mitään, eivät osallistu millään tavalla lastemme elämään, eivät edes synttäreille vaivaudu tulemaan kerran vuodessa. Mä en edes tiennyt, että tuollaisia ihmisiä voi olla, jotka mättävät jouluruoat naamaansa kasvot lautaseen asti painettuina ja ainoa hupi on kossupullon vetäminen oman perheen kesken kun sieltä tehtaasta kotiin päästään. Kouluttamattomia, rasisteja ja itsekkäitä paskoja. Maalla voi näemmä kasvaa kaikenlaisia metsäläisiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hänen jurottavia epäystävällisiä sisaruksiaan puolisoineen, jotka eivät perhepäivällisillä puhu mitään, eivät osallistu millään tavalla lastemme elämään, eivät edes synttäreille vaivaudu tulemaan kerran vuodessa. Mä en edes tiennyt, että tuollaisia ihmisiä voi olla, jotka mättävät jouluruoat naamaansa kasvot lautaseen asti painettuina ja ainoa hupi on kossupullon vetäminen oman perheen kesken kun sieltä tehtaasta kotiin päästään. Kouluttamattomia, rasisteja ja itsekkäitä paskoja. Maalla voi näemmä kasvaa kaikenlaisia metsäläisiä.

oma miehesi eroaa tuosta metsäläissakista?

Vierailija
2/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista ihmistä en sitten päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Usko pois, noiden kanssa pärjää hyvin heti kun lopetat sen miellyttämis yrityksen ja uskallat olla oma itsesi. Ei tarvitse ajatella mitä ihmiset sinusta ajattelevat nimittäin aina joku keksii jotain sanomista vaikka kuinka mallikaasti yrität olla. On paljon hupaisempaa shokeerata kunnolla. Sano mielipiteesi ja ole kuin kotonasi.

Kun osaat suhtautua noihin ironisesti, noista tapaamisista voi tulla vaikka kuinka hupaisia.

Ystävällinen pitää muistaa silti olla, ja käytöstavat kannattaa pitää itsellä vaikka toiset eivät osaisikaan käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi