Onko ällöttävää jos miehellä on kovat sormet ja kämmenet?
Kommentit (14)
Työmiehellä on työmiehen kädet! On jees!
Enemmän ällöttää jos miehellä on hoidetut kädet ja kynnet.
Enemmän ällöttää sellaset pienet ja pehmeät näppiskädet.
Työmiehen kädet on ihanat, kunhan ovat puhtaat.
Entäs jos ovat kooltaan isot, sormet ovat pitkät mutta eivät paksut, lämpimät ja kosketus hellävarainen mutta silti määrätietoinen?
(Omani ovat tällaiset, kuulemma pianonsoittajan sormet)
ne on poikia jolla on pehmeet kädet ei ole vielä leikki väistynyt työltä
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ovat kooltaan isot, sormet ovat pitkät mutta eivät paksut, lämpimät ja kosketus hellävarainen mutta silti määrätietoinen?
Isot kädet (mutta ei pulleat) on mielestäni seksikkäimpiä asioita miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Olen saanut muutaman kerran naisilta kommenttia että minulla on aina niin hyvin hoidetut kädet ja kynnet (kohteliaisuutena). En tee todellakaan muuta kuin leikkaan kynnet etteivät kasva pitkiksi ja siinä kaikki. Makuja taitaa olla monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot kädet (mutta ei pulleat) on mielestäni seksikkäimpiä asioita miehessä.
Isot kädet kyllä on seksikkäät, mutta pitkät ja ohuet "pianonsoittajan sormet" ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Olen saanut muutaman kerran naisilta kommenttia että minulla on aina niin hyvin hoidetut kädet ja kynnet (kohteliaisuutena). En tee todellakaan muuta kuin leikkaan kynnet etteivät kasva pitkiksi ja siinä kaikki. Makuja taitaa olla monia.
Ihan tommonen normaali "hyvin hoidetut" on enemmänkuin toivottavaa mutta monet miehet ihan oikeasti käyvät manikyyreissä + kynnet vähintään kiillotetaan jne.. sellaiset ei vaan sytytä.
Joo. Jos etsii kosketusta tai normaalia kättä. Makunsa kullakin. Naiset tosin ymmärtävät jos työssä tulee karheaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo sinun kätesi ole mitenkään erityisen hoidetut vaan tuo kynsien leikkaaminen on ihan perushygieniaa. Toki kaikki ei leikkaa edes kynsiään vaan repii ne hampailla..
Osa miehistä myös käy mani- ja pedikyyreissä.
Ja otsikon kysymykseen vastaus. Ei haittaa, päinvastoin. Se on turn on.
Ei ällöttävä tietty mutta pimppaan ei karheilla kyllä saa täällä koskea. Sattuisi kun herkkä. Mieluummin siis pehmeät kädet.
Ei