Mitä vaimona sulatat miehellesi joululahjaksi hänen naispuoleiselta ystävältään?
Minkälaiset joululahjat ovat ok miehen naispuoleiselta ystävältä?
Mitkä aiheuttavat pahaa mieltä?
Kommentit (42)
kaipa joku alusvaate tai muu liian henk.koht. lahja vois mennä jo yli, mutta ei oo tuota ongelmaa. Miehellä oli 1 hyvä naiskaveri, mutta tää ite sössi kaveruutensa mieheni kanssa joten hän jäi pois kuvioista.
Samoin jokin cd-levy (ellei ole jotain rakkauslauluja). Jotain miehen harrastukseen liittyvää, mutta kuitenkin arkipäiväistä ja melko neutraalia. Jotain kotiin liittyvää.
puolisot ja vanhemmat ok, mutta ei kavereiden ja tuttujen tarvitse ostella lahjoja toisilleen.
Joten ei kiitos miehelleni lahjoja.
Hyvä lahja olisi esim. viinipullo, kirja tms. neutraalia. Herkkukori koko perheelle.
puolisot ja vanhemmat ok, mutta ei kavereiden ja tuttujen tarvitse ostella lahjoja toisilleen. Joten ei kiitos miehelleni lahjoja.
Itseasiassa lahja kuin lahja miehelleni joltain naiselta, vaikkakin (työ)kaverilta on liikaa.
En minäkään miehille lahjoja anna.
Mieheni nuoruudenrakkaus sairastui aikanaan pahasti ja tulee viettämään todennäköisesti mielisairaalassa suurimman osan loppuelämästään. Tasaisin väliajoin hän taas rakastuu mieheeni, ja sitten jos sattuu joulu tai synttärit kohdalle, niin antaa kaikenlaisia kummia lahjoja. Eli jos vaikka tule itsekoristeltu joulukukka, niin ehkä hieman riisuttuna versiona pääsee ihan esille.
Nainen on semmoisessa firmassa töissä jossa tekevät niitä ja tietää mieheni alushousujen koon...
Mulla siis tämä vähän jokavuotinen ongelma, sillä mulla sattuu olemaan ystävinä parisuhteessa olevia miehiä. Olen ostanut usein kirjoja, kalentereita, viiniä, dvd:itä jne.
Itse puolestani olen saanut mm. viiniä, koruja, kirjoja, cd-levyjä.
En tiedä ainakaan, että koskaan olisi tullut "kummassakaan päässä" mitään ongelmia, mutta tuli vain mieleen, että ehkä en osaa ajatella kaikkea.
Itseasiassa lahja kuin lahja miehelleni joltain naiselta, vaikkakin (työ)kaverilta on liikaa.En minäkään miehille lahjoja anna.
Ei nyt puhuttu annatko sinä lahjoja. Toisista on kiva antaa lahjoja tutuille. Jos lahjat häiritsevät, taitaa olla jo se tilanne, että miehesi naispuoliset ystävätkään eivät voi pitää miestäsi ystävänä ilman mustasukkaisuutta. Eli veikkaan, ettei miestäsi huomioida muutenkaan. Työilmapiirin ja muuten miehesi ihmissuhteiden osalta se on sääli, kun voi vain olla kiellettyjä ystävyys suhteita naisiin.
Lahjoja voi tosiaan antaa. Ap, olisit varmasti huomannut jos se olisi ollut jotenkin häiriöksi. Musiikki on ainakin minun mielestäni loistava lahjana. Jos tietää jonkun pelaavan ja tietää mitä odottaa, voit vinkata, ettei kannata itse ostaa.
Siinä nyt viimeistään vaimona menisi raja. En tykkäisi jos mieheni ostaisi naispuoliselle ystävälleen koruja. Liian henkilökohtaista.
vaikka tyynyliinan ja pussilakanan. Tyynyliinaan oma pää ja pussilakanaan oma vartalo sopivan hempeässä yöasussa.
Siinä nyt viimeistään vaimona menisi raja. En tykkäisi jos mieheni ostaisi naispuoliselle ystävälleen koruja. Liian henkilökohtaista.
Eiköhän miehet tiedä aika hyvin, mitä vaimonsa suvaitsevat. Kun ei sydänkoruja osta tai kihlasormuksen näköisiä, ehkä intiimilävistyksiin sopiviakin kannattaa välttää.
Miehillekin solmioneulat, kalvosinnapit jne. on tosi hyviä, kun ostaa laadukkaat. Niitä pellinpalasia ei kannata ostaa...
Muutenkin yhdyn siihen mielipiteeseen ettei kavereille tarvitse ostaa joululahjoja.
miehen antavan naiskaverille. Alusvaatteet, hajuvesi, korut, sydämenmuotoiset suklaat häiritsisivät rankasti minua.
sellaisia "koko perheen lahjoja", kuten piparkakkutalon tänä vuonna eli en muistaisi miespuolisiakaan sen henkilökohtaisemmin.
Lahjan pitäisi olla sellainen, jonka voisi antaa omalle sukulaiselle. Sedälle ei tule annettua vihjailevia lahjoja.
Tietäisit, mitä meillä annetaan suvun kesken. Ei tosiaan voi antaa työkavereille mitään vastaavaa. Kerrankin sain suppo paketin lahjapaketissa, en edes muista mikä se päälahja oli, mutta liittyi hyvin etäisesti niihin suppoihin.
Jos mielestänne ei saa ostaa mitään lahjoja, niin onko teidän mielestänne kuitenkin ihan ok, että teidän miehillänne on ystävinä naisia?
Vai onko naispuoleiset ystävätkin kiellettyjä?
Ostelen kyllä lahjoja naispuoleisille ystävillenikin, joten en kohtele sukupuolia millään eri tavoilla. Ainut ero on se, että noiden parisuhteessa olevien miesten kanssa tulee oltua varovaisempi noiden vaimojen takia.
Jos ei seksileluja ala antamaan tai jotain oikein tunteellista. Musiikki, kirjat melkein laidasta laitaan jne. on OK. Jos kuitenkin hierontaopasta tai muuta hellyyteen liittyvää kirjallisuutta, niin ei kiitos. Toisaalta kerran on tullut niin imelät bokserit täynnä suukon kuvia, että sen ymmärsi täysin huumoriksi. Ei olleet edes sen näköiset, että kukaan varsinaisesti voisi innostua, kun sellaiset on jalassa.