Aikamoinen hitti. Toivoiko teidän lapsi niitä kokohaalareita lahjaksi?
Meillä halusi ja onneksi sain vielä kaupasta, ovat kuulema menneet kuin kuumille kiville.
Kommentit (34)
Kyllä ne vaan aika suosittuja ovat! Mun sisko 17-v. osti sellaisen jo keväällä lontoosta, kun olivat siellä in. Silloin monet täällä vielä olivat sitä mieltä että ompas hirveä, mutta näin se muoti muuttuu. Itsekkin olen ostanut 4-vuotiaalle pojalle ja hyvin usein muut äidit ovat ihastelleet ja kyselleet mistä niitä löytää. Ovat musta aika söpöjä, vaikka en välttämättä itselle ottais muuta kuin kotiasuksi. :D
http://onepiece.com/assets/gfx/images/4ebb1263-1f28-4523-9494-1da293f90…
Siis jos ilmaiseksi saisin. En missään nimessä OSTAA, kun hinta on 199,-
34-vuotias nainen :D
kattooko teillä 6-10 vuotiaat BB:tä?!?!?!?!
kattooko teillä 6-10 vuotiaat BB:tä?!?!?!?!
BB:henkin ne on jostain bongattu - ei se ilmiö ole alkuaan saanut tuosta produktiosta, kunhan nyt yrittivät silläkin ratsastaa.
ja sellaisen myö saa. Kaupoissa ei niitä taida juurikaan olla!
Seppälässä, Lindexillä ja Stadiumissa.
4v, 10v ja 40v eivät halunneet potkupukua
Että tollasia joku käyttää :D No, tarkemmin kun katsoo (onepiece.com) niin ei hassumpaa. Mutta kauaa toi muoti ei voi kestää...
En olisi kyllä ostanutkaan, ne on naurettavan näköisiä. Muutaman bloggarin olen nähnyt mainostavan kovasti noita kokopotkareita, mutta luulen, että tietyt ihmiset nyt on valmiita mainostamaan vaikka aikuisten vaippahousuja, jos joku keksisi että ne olisi nyt uusi muotihömpötys...
ja meille tuo muto tuli jo pari vuotta sitten, enää niitä ei näy, yhtä kaikki kalliita ja epäkäytännöllisiä.
vai pitääkö ottaa koko keksintö pois kun menee vessaan?
Itse huomasin yks päivä stadiumin mainoksen ja niillä oli jotain sellaisia haalareita. Kysyin tytöltä että haluaisko sellaisen? se tuli katto sitä mainosta ja sanoi että ei halua, jos haluaa niin haluaa vaan aidon!
Ai, aidon? mikä se sellainen sitten on? mä en tiedä enkä jaksa ottaa selvää.
Mutta noin eipä toi ole sitä tosiaan hinkunut. Itseäni vois vähän kiinnostaa, vaikka aika rumahan se on, mutta luulen että mukava päällä.
Ja ovat käyttäneet jo tän vkl, ei siis joululahjaksi, ostin marraskuun alussa enkä malttanut pistää pakettiin,ihan ovat suosikit saunan jälkeen aina :)