Onko Sari Essayah kiihkouskovainen, lestdiolainen tai joku muu? Onko jotain mitä pitäisi tietää?
Sari Essayah vaikuttaa vaalitenteissä ihan fiksulta ja mielipiteet järkeviltä.
Minulla on kuitenkin aukko sivistyksessä. En tiedä hänestä muuta kuin, että on entinen kilpaurheilija.
(en pidä julkisesta kilpaurheilusta, lätkästä, futiksesta enkä hiihdosta saati sitten "autourheilusta" tai mistään muustakaan mistä julkisesti vouhkataan mediassa.
;-)))
Kommentit (43)
Minä äänestän joka vaaleissa henkilöä, en puoluetta. Tällä kertaa valintani on Sari Essayah. Hyvin on täällä perusteltu, olen samaa mieltä ja Sarin livenäkin nähnyt!
Sari on fiksuin ja talous asiat ainakin hallussa. Eiköhän Sari saisi vähän järkeä talous päätöksiin.
Ehkä tärkein syy on, että Sari ei ole liian vanha, ymmärtää perheitä ja vastaa rehellisesti. Bonuksena Sari on nainen.
En tosin tiedä, onko ollut oikeasti elämässä mukana kasvattamassa.
En tosin tiedä, onko ollut oikeasti elämässä mukana kasvattamassa.
mutta jostain luin, että vanhemmat erosivat Sarin ollessa 1-vuotias ja sen jälkeen mummo kasvatti hänet.
että Essayah on europarlamentaarikko.
Outoa, että täällä ei kukaan paheksu sitä, että pienten lasten äiti lähti Brysseliin töihin ja jätti lapset miehen hoteisiin Suomeen. (Minä en sitä tuomitse.)
Faktat eivät sinulla ole tiedossa. Koko perhe asuu Brysselissä ja elävät käsittääkseni ihan normaalia perhe-elämää.
...eivät ole mitään liberaalia porukkaa, vaan tosi ahdistava kiihkoilija-sakki.
Missä ja miten tuo kiihkoilu on havaittavissa S.E:ssa ?
Sarilla ovat arvot kohdallaan. Hän ei häpeä olla avoimesti kristitty. Sari on selkeä, avoin, rehellinen, isänmaallinen.
Sari on asiantunteva. Hänellä on Euroopan parlamentin talousvaliokunnasta viime käden tietoa ja näkemystä kansainvälisestä talouskriisistä ja ratkaisuista siihen. Sari ajaa EU:n ja ja euron säilymistä elinkelpoisina ja painaa jarrua Suomelle epäedulliselle liittovaltiokehitykselle ja tulonsiirrolle.
Sari on tehokas. Hän ajaa vainottujen vähemmistön asioita ulkosuhteissa, tehokkaampaa kehitysyhteistyötä ja työtä korruptiota ja rikollisuutta vastaan.
Sari on luonnonsuojelullisesti fiksu. Hän ajaa kestävää elämäntapaa ja ratkaisuja ympäristökriiseihin, ilmastonmuutokseen ja kilpailuun ehtyvistä luonnonvaroista.
Sari on yhteistyökykyinen. Hän ajaa lisääntyvää yhteistyötä Itämeren maiden, kuten Pohjoismaiden ja Venäjän, kanssa niin tutkimuksessa, taloudessa kuin kulttuurissa.
Sarilla on korkea paineensietokyky. Hän siirtäisi painopistettä siviilikriisinhallinnan suuhtaan ja pitäisi huolta Suomen puolustuskyvystä ilman NATO-jäsenyyttä.
Sari on empaattinen nainen. Hän ajaa vanhusten, lasten, nuorten ja vammaisten näkökulmaa visiossaan lähimmäisyhteiskunnasta, jossa kannamme yhdessä ja erikseen vastuuta toisistamme.
Muun muassa näiden syiden vuoksi minä äänestän Sari Essayahia Suomen Tasavallan presidentiksi. Äänestä sinäkin!
Tutustu lisää netissä osoitteessa www.essayah2012.com.
Hänet näkisin mieluusti isännöimässä presidentinlinnaa.
pelaa tennista ja sillä on helevetin kallis mersu?
Outoa, että täällä ei kukaan paheksu sitä, että pienten lasten äiti lähti Brysseliin töihin ja jätti lapset miehen hoteisiin Suomeen. (Minä en sitä tuomitse.)
Hänellä tuntuu olevan faktat hyvin päässä kyllä, vähän niinkuin "kympin tytöilä". Omia avauksia en vielä ole huomannt. Ainoa syy noiden pienten puolueiden mukaanlähtöön pressakisaan on, että saavat omia arvojaan ja aatteitaan mukaan keskusteluun.
Hänet näkisin mieluusti isännöimässä presidentinlinnaa.
...eivät ole mitään liberaalia porukkaa, vaan tosi ahdistava kiihkoilija-sakki.
fiksulta ja kiihkottomalta. Mutta en silti kyllä koskaan äänestäisi ketään noin selvästi konservatiivista ja vanhatestamentillista ihmistä!
Kuulun samaan paikallisseurakuntaan. Joo, siis aito, oma itsensä, fiksu viisas jne jne.
Hänen mies on kans kiva, älykäs ja huumorintajuinen.
Hänellä tuntuu olevan faktat hyvin päässä kyllä, vähän niinkuin "kympin tytöilä". Omia avauksia en vielä ole huomannt. Ainoa syy noiden pienten puolueiden mukaanlähtöön pressakisaan on, että saavat omia arvojaan ja aatteitaan mukaan keskusteluun.
Niin tarkoitin kaupunkia, jossa asuvat Suomessa asuessaan. Kyllä koko perhe halusi muuttaa yhdessä Brysseliin. Ei jättänyt lapsia Suomeen.
Essayah, joka rinnasti homot pedofiileihin, eläimiin sekaantujiin ja insestin harjoittajiin? Toivottavasti ei!
Hänellä on rikkinäinen perhetausta. Miksi hänen pitäisi vaalia isänsä kulttuuria, kun ilmeisesti koko isää ei ole tytär kiinnostanut? Sari on isänsä puolelta marokkolainen, mutta on saanut täysin suomalaisen kasvatuksensa mummon hoivissa. En nyt muista ihan tarkasti, mutta tosiaan Sarin äiti ei kasvattanut tyttöä vaan äidinäiti. Eli tosiaan rikkinäinen perhe ja eiköhän se olisi hänen isänsä tehtävä opettaa Sarille marokon tavat eikä Sari ole millään tavalla velvollinen opettamaan mitään Marokon kulttuuria lapsilleen. Eihän Sari edes itse ole kasvanut marokkolaisuuden keskellä, kun ei oma isä ole hänestä edes huolehtinut.
silmääkään räpäyttämättä olisivat valmiita jättämään lapsensa ja kaiken muunkin itselleen tärkeän, jos jokin satuolento käskisi. Joo, ehdottomasti Suomen presidentiksi, tämä maahan on muutenkin jo melko hienossa syöksykierteessä.
siis tietenkin äänestän naista joka haluaa rajoittaa naisten aborttioikeutta
ja jonka mielestä uskonto voi sanella sen ettei mies ja nainen ole tasa-arvoisia, ai niin, niille oli vaan "eri tehtävät" jotka nekin miesten sanelemia mut ketä kiinnostaa ku Me tiedetään koska Meistä tuntuu siltä kun Me on tulkittu oikein