Olen loukkaantunut miehelle -olenko hölmö?
Miehellä oli pienimuotoinen joulutilaisuus työpaikalla (menivät hyvin syömään ravintolaan), kotiutui äsken ja mainitsi saman firman ihmisen joka oli ollut paikalla vaimoineen ja lapsineen. Olin vähän ihmeissäni kunnes mies sanoi että se oli avec-tilaisuus, mutta arveli ettei mua kiinnosta/ei saada lastenvahtia.
Just joo! Olen ollut kotiäitinä jo yli seitsemän vuotta koska lapsillamme on sairauksia. Aiemmin olin ihan arvostettu ihminen urallani ja tienasin jopa miestäni paremmin. Miksei se idiootti voinut edes kysyä että huvittaisko mua lähteä??!
Kommentit (8)
Et todellakaan loukkaantunut aiheetta. Tee nyt kunnon raivarin kera selväksi että koska tahansa pääsetkin tuulettamaan kuuppaasi ihmisten ilmoille, se on koko perheen etu.
Mä olisin vetänyt palkokasvin toodella syvälle!
mies toimi todella ajattelemattomasti.
kieltämättä tulee mieleen, ettei halunnut sinun tulevan paikalle
Hommaa lapsenvahti ja maksata miehellä teille yhteinen ravintolailta jossa voitte kenties keskustella sinunkin ihmisarvosta ja halusta päästä joskus viihteelle!
Aivokuolleet itsekeskeiset miehet!
olet loukkaantunut. Hemmetin typerä mies, ei välttämättä niin fiksu kun palkkapussi antaa luulla...
et suuttunut aiheetta. Mulle ois tullu mieleen, et mies ei ois halunnu mua sinne. Syystä tai toisesta. Siksikin oisin pahoittanut mieleni entisestään.
get a life!