Nurmijärvellä TOSI NAMU sosiaalityöntekijä, tiedättekö?!
Sattuuko kukaan tietämään, ketä tarkoitan? Etunimi alkaa N-kirjaimella ja miespuolinen henkilö siis, alle 40-vuotias. Voi hitsi, kun sen koukkuuni saisin!
P.S. en itse ole hänen asiakkaansa...
Kommentit (10)
Tunnetko sinä sitten häntä, vai vainko kunnan sivuilta katsoit?
Aaahh, en kestä tätä piinaa...
t. ap
kesti melkein 2 minuuttia selvittää tuo nimi... ;)
saavat niin pientä palkkaa, että ei kelpaisi mulle vaikka olisi kuinka hyvännäköinen
repesin, kun luin kommenttisi. Niillä on taas sitä sydämen sivistystä, joka menee ohi kaiken muun. Pitää itse sitäpaitsi tienata niin hyvin, ettei se haittaa
mutta kun en tiedä tyypistä yhtikäs mitään, niin se tuntuu olevan mahdotonta järjestää. Tietääkö kukaan täällä hänestä mitään eksaktimpaa? Olen aivan epätoivoinen!
t. ap
Sellanen sossu löyty Nurmijärveltä kun googletin ja sitten katsoin hänen kuvansa taas googlettamalla. Ei sytyttäny.
Ko. mies on vähän samannäköinen kuin Anders Behring Breivik siinä nuoruudenkuvassaan, jossa hänellä on huivi kaulassa. Sitä kun saisi... :-P Ja tästä tyypistä kun ei kuvaa ainakaan omalla nimellä googlettamalla löydy...
t. ap
tällä ap:n hakeman tyypin nimellä ei löytynyt kuvagooglettamalla mitään...
- joku aiempi
Sellanen sossu löyty Nurmijärveltä kun googletin ja sitten katsoin hänen kuvansa taas googlettamalla. Ei sytyttäny.
Mistä tiedät hänet, jos et ole asiakas? Asun itse Nurmijärvellä, ja ihan kiinnostuksesta selvitin nimen.