Alkoholi taitaa olla ongelma
Tästä on erittäin vaikea puhua, mutta nyt mulla on varmaan alkoholinkäyttö riistäytynyt hallinnasta. Olen tänään juonut kuusi kaljaa (mikä on paljon). Normaalisti juon 4 kaksi kertaa viikossa. Taitaa olla parasta, että pidän tauon juomisessa...
Kommentit (9)
Esimerkkinä tämä viikko: join torstaina 5 kaljaa, nyt kuusi. Määrät vain nousevat.
Esimerkkinä tämä viikko: join torstaina 5 kaljaa, nyt kuusi. Määrät vain nousevat.
niin olen tämän viikon aikana juonut kolme viinipulloa ja 8 siideriä.
Jos sun on pakko saada säännöllisesti alkoholia, se on ongelma. Jos satunnainen juopottelu riittää ja voit olla heittämällä vaikka 3 kk täysin raittiina, ongelmaa ei ole. Pitää siis itse olla niskan päällä.
Jos sun on pakko saada säännöllisesti alkoholia, se on ongelma. Jos satunnainen juopottelu riittää ja voit olla heittämällä vaikka 3 kk täysin raittiina, ongelmaa ei ole. Pitää siis itse olla niskan päällä.
Kotiäidin elämä (tylsyys) vaan ajaa ottamaan.
ap
Miksi te juotte tuollaisia määriä? Minä olen juonut viimeksi kesällä 2010 kaverin kanssa terassilla 4 siideriä. Sitä edellistä kertaa en edes muista. En vaan tykkää siitä pöhnä-olosta mikä tulee ja krapulasta en sitäkään vähää. Ei maistu. Ja mitä harvemmin juon, sitä vähemmän maistuu. En mitenkään tarkoituksella ole juomatta, ei vaan tee mieli. Ja aivan hyvin pärjään. 7-vuotias lapseni jopa totesi eräänä päivänä että "naiset ei juo kaljaa" (koska ei ole nähnyt minuta koskaan olutpullo kädessä).
Kotiäidin elämä (tylsyys) vaan ajaa ottamaan.
ap
Jos se tylsyydestä on kiinni niin hanki uusia harrastuksia ja mene ihmisten ilmoille. Juopotteleva äti ei ole hyvä esimerkki lapsille (vaikka hoitaisikin lapsensa).
Ehdottomasti on ongelma, jos sen sellaiseksi koet. Määrät nousevat nopeasti.
tuosta tulee yhteensä 14 pulloa viikossa.
Et ole edes suurkuluttaja, suurkulutuksenkin raja on naisilla 16 ja miehillä 24 viikossa.