Apua miten pääsen pois FB:n helvetin aikajananäkymästä!!!!!!!
Kommentit (18)
en tiedä. Ei mulla vaan oo sellasta.
Jos olet ottanut käyttöön, niin et enää mitenkään. 23.12. tulee kaikille. Ja se on ihan hyä, alkutotuttelun jälkeen.
Mulla on kyllä kaikki ollut tähänkin asti kavereille näkyvissä, ei mitään salaisuuksia ym. Kyllä siihen nopeasti tottuu.
Ja mitä tarkoittaa, että 7 päivää saa itse rauhassa muokata omaa janaansa? Siis tarkoittaako tuo sitä, että otan sen käyttöön nyt niin saan sen 7 päivää? Vai saako sen sit myöhemminkin?
Eikö facebook kysy haluaako sen ottaa?
Näin yhdellä tutulla, ruma ja kaaoksellinen sivu, ikävä lukea. EN HALUA SITÄ, enkö voi estää mitenkään???
toi on jotain tosi tökeröä ja rumaa! En halua tollasta näkymää. Onko ton fb:n koko ajan muututtava!?
ai tuleeko se väkisin käyttöön 23.12?
tämän ketjun timeline-vastaisuudella ei ole mitään tekemistä FB:n julkisuus/yksityisyysasetusten kanssa vaan nimenomaan timelinen kaaosmaisen sivunasettelun kanssa. Itse otin sen käyttöön eilen ja aika tökeröltähän tuo näyttää, kun päivityksiä on pystysuoran viivan molemmilla puolilla vuorotellen niinkuin puussa oksia. Ihan höhlä uudistus, olihan päivitykset ennenkin kronologisessa järjestyksessä.
kun timeline näytti mun silmiin heti hyvältä.
Jos väkisin sen ajavat, niin siihen on totuttava, mutta vapaaehtoisesti en sitä koneelle lataa.
kun sen on mennyt lataamaan, niin pois ei enää pääse. Harmi.
että se tulee pakolliseksi "joskus myöhemmin". Eli ainakin itse odottelen ihan rauhassa enkä lähde sitä latailemaan, kun ei pakko ole.
kun timeline näytti mun silmiin heti hyvältä.
Ärsyttää kun kaikki puhuu siitä, eikä mulla mitään näy!!