Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttö 1v1kk herää yöllä valvomaan? ov

Vierailija
16.12.2011 |

Tyttäremme on pian parin viikon ajan herännyt lähes joka yö 1-2 aikaan ja valvonut 1-2 tuntia. Hän ei itke kipua. Itse olen yöllä ihan väsynyt ja päivällä olen ihan sekaisin.

Onko ideoita, mistä voisi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisykli on siinä 4 tuntia, jonka loppupuolella uni on hyvin kevyttä ja silloin herää helposti. Jos lapsi ei itke, niin anna valvoa vaan.

Vierailija
2/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten selvästi turhautuu ja itkeskelee, kunnes otan meidän väliin. Siinä yrittää vuorotellen herätellä meitä tai makaa iahn hiljaa ja yrittää nukahtaa. Uni ei vain tule millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yöhillumiset loppui siihen kun oppi kävelemään. Tai olisko muu "kehitysvaihe"menossa, että yölläkin kummittelee tytön mielessä.

Vierailija
4/6 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt edes nukkuu teidän huoneessa?

jos se nukkuu yksin, se valvoo siksi.

Vierailija
5/6 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö päivällä väsynyt?? Eli nukkuuko liikaa päivällä, ja yöksi ei unta riitä.

Toinen voi olla se, että syö liian vähän päivällä. Nälissään/janoissaan on vähän huono nukkua.

Tai kolmas, että on jotain "mielenpäällä", rupeaa miettimään yöllä asioita.. Tai siis käy kehitysvaiheita läpi..

Onko aloittanut jonkun uuden ruoan? Se voi myös häiritä masua ja unta, vaikka ei masu ei olekaan kipeä.

Toivottavasti auttoi.

Vierailija
6/6 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaa sen verran, ettei saa nukutuksi, muttei niin paljoa, että itkettäisi. Anna seuraavaksi yöksi särkylääkettä ja katso vaikuttaako?

Mites päiväunet? Me jätettiin tuossa vaiheessa toiset päiväunet pois, kun unta ei riittänyt ja illat venyi ja meni hulimaksi....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan