Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei osaa olla lastenlasten kanssa :(

Vierailija
16.12.2011 |

eli tavallaan olen surullinen kun vaikka mun äiti tulisi kylään niin ei osaa olla lastenlastensa kanssa. Saattaa väkisin kysyä jotain "onko sinulla uusia leluja" jne mutta heti puheet kääntyy hänen työasioihin ja lasten jutut ei kiinnosta. Ei osaa puuhata lasten kanssa mitään, ei osaa jutella luontevasti. Noh, eipä hän kyllä mua kohtaan ole mikään äidillinen ollut koskaan, mutta toki olisin toivonut että jotain "mummopiirteitä" tulisi esiin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitiys ei muuta, ei sit mikään.

Vierailija
2/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummoa ei saa edes mummoksi kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama juttu. Sai miettimään miten on ollut äiti aikanaan mulle. Ja munkaan äitiä ei saanut kutsua mummiksi tai mummoksi...

Nyt osaa kyllä olla isompien lasten kanssa, vaikka ei jaksa heitä kovin kauaa kerralla.

Taisi olla joku kova ikäkriisi päällä äidilläni silloin kun sain lapsen. Ja mietin että minkälaista hoivaa on itse saanut lapsena kun se pienen lapsen tarvitsevuus oli hänestä niin ahdistavaa.

Vierailija
4/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa "auttaa", opettaa ja kasvattaa lapsia, mutta ei osaa olla luontevasti muuten.

Vierailija
5/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeekin lapsia kovaa ja töksähtäen, ei jaksa kuunnella pienten juttuja ollenkaan, ei muista heidän asioistaan sanaakaan vaan kyselee samat jutut mekaanisesti joka kerta "Miten koulussa menee? Ai hyvin. No hyvä"

Ikävystyy silmin nähden pienten synttäreillä ja ketjupolttaa hermostuneesti aina kun on hetkikin lasten kanssa oltava. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän