Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta muoviallergiasta?

Vierailija
16.12.2011 |

Alan epäillä, että muiden allergioiden ohella minulla on varmaan muoviallergiaa koska uusien silmälasien sangat aiheuttavat kutinaa ja turvotusta korvissa. Voi itku, voiskohan näitä aisoja suojata jotenkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

saitko varmuutta allergiasta, keksitkö ratkaisua?

Minulla sama tilanne. Korvan taustat kutisee ja täynnä pieniä näppylöitä =(

Vierailija
2/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumiallergia täällä. Tiuraamiseos eli ei lateksi, vaan muut kumit aiheuttaa allergiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juurikaan kosketuksissa kumiin. Mutta nikkeliallergia on ja jollekin kummalle (metallin millelie osalle) olen allerginen jota on Kalevala Korun sekä pronssi- että kultakoruissa. Yrityksestä sanottiin ettei sisällä nikkeliä, mutta siis jotakin muuta varmaan sisältää. En voi enää noita koruja pitää:( Mutta nyt sittne nämä uudet silmälasitkin:( Sangat ovat siis muovia, en tiedä mitä muita ainesosia sisältää. Auttaiskohan jos laittaisin tähän näkymätöntä kynsilakkaa? Tai teippiä?

Vierailija
4/6 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muovin väriaine aiheuttaa allergiaa. Todettu allergiatestissä.

Vierailija
5/6 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten allergiasi ilmenee? Itsellä polttelua nenänpielissä ja poskipäissä ja aloin vakavasti miettimään johtuisiko silmälasien muovikehyksissä käytettävistä väriaineista. Kehykset ovat punaruskeat kokomuoviset. Miten allergia todettiin? Ihopistokokeilla vai?

Vierailija
6/6 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna aloin ihmetellä, miksi korvanlehdissä ja korvien takana on koko ajan kutinaa ja painetta. Olin käyttänyt yhteen menoon viikon verran samoja muovisankaisia silmälaseja. Olen varma, että oireilu johtuu laseista, koska helpottaa nyt koko ajan, kun jätin kyseiset lasit taas kaappiin. Harmittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä