En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Voinko joskus oppia saamaan sen?
Olen 24-vuotias nainen ja olen harrastanut seksiä ensimmäisen kerran 18-vuotiaana. Nykyinen aviomieheni on ensimmäinen ja ainoa mies, jonka kanssa olen seksiä harrastanut. Yhdynnässä en ole koskaan saanut orgasmia, pelkästään klitorista koskettelemalla olen saanut. Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia/olleita? Onko mahdollista, että voisin jotenkin oppia saamaan orgasmin myös yhdynnässä?
Kommentit (11)
Minä hieron aina klitorista ja saan sillä tavalla yhdynnässä orgasmin. Olen saanut erityisesti synnytyksen jälkeen ja lantionpohjalihasharjoittelun mahdollisesti edesauttamana myös "puhtaita" emätinorgasmeja, mutta nautin enemmän kun myös klitorista kiihotetaan.
Minä sain nyt 40 vuotiaana elämäni ensimmäisen emätinorgasmin yhdynnässä. Siis ilman mitään sorminäpertelyjä ensin.
yleensä nainen tarvitsee juurikin klitoriskiihotuksen voidakseen saada orgasmin.
Meillä on käytössä seksileluja toisinaan. Niillä on kiva puuhailla, eikä tarvitse sitten itse hieroa klitorista yhdynnän aikana. Siis meillä on sellainen penisrengas, missä on mukana klitoriskiihotin. Kiihottimen tärinää saa laittaa mielensä mukaiseksi.
Toinen juttu on se, että suosittelen geishakuulien käyttöä, sillä hyvät lantionpohjalihakset edesauttavat orgasmin saantia.
Minä hieron aina klitorista ja saan sillä tavalla yhdynnässä orgasmin. Olen saanut erityisesti synnytyksen jälkeen ja lantionpohjalihasharjoittelun mahdollisesti edesauttamana myös "puhtaita" emätinorgasmeja, mutta nautin enemmän kun myös klitorista kiihotetaan.
sillä en ole koskaan hieronut klitorista mieheni ollessa paikalla.
-ap
yleensä nainen tarvitsee juurikin klitoriskiihotuksen voidakseen saada orgasmin.
Meillä on käytössä seksileluja toisinaan. Niillä on kiva puuhailla, eikä tarvitse sitten itse hieroa klitorista yhdynnän aikana. Siis meillä on sellainen penisrengas, missä on mukana klitoriskiihotin. Kiihottimen tärinää saa laittaa mielensä mukaiseksi.
Toinen juttu on se, että suosittelen geishakuulien käyttöä, sillä hyvät lantionpohjalihakset edesauttavat orgasmin saantia.
Nyt yhden kerran ollaan kokeiltu sitä, ja tuntui ihan hyvältä. Ja geishakuulien hankkimista olen harkinnut myöskin...
-ap
Minä sain nyt 40 vuotiaana elämäni ensimmäisen emätinorgasmin yhdynnässä. Siis ilman mitään sorminäpertelyjä ensin.
ja neloselle kiitos rohkaisusta.:)
-ap
En mäkään alkuun kehdannut hieroa itseäni, mutta puolen vuoden sisään suhteen alusta otin asian puheeksi ja hieroin itseäni yhdynnän aikana. Miestähän se vain kiihottaa. Ja niin olen siitä eteenpäin saanut orgasmin lähestulkoon aina. Ja hyvältä tuntuu. Lähetyssaarnaajassa hierominen ei kylläkään onnistu, että vaatii mielellään takaapäin tms. asennon. Muutenkin emättimen herkimmät alueet saavat parhaiten stimulaatiota takaa päin asennoissa. Minusta lähetyssaarnaaja ei tunnu oikein miltään, paitsi että on toki hellää.
emätinorgasmiton (vanha) nainen. Pitää ottaa asiaksi yrittää opetella varmaankin. En vaan osaa yhdynnässä tehdä muuta kuin nauttia siitä sellaisena kun se on, orgasmit tulee sitten ennen tai jälkeen miehen suuhoidolla, käsillä tai lelulla. Kivaa se näinkin on, mutta olisihan se kiva kokea vielä sellainenkin ihme.
Ei koskaan orgasmia yhdynnässä eikä toisen toimesta muutenkaan. Tarvitsen kovaa ja pitkää stimulaatiota saadakseni orgasmin.
Pitkä ja kiihottava lämmittely (vaikka koko päivän) auttaa asiaa huomattavasti, mutta siihen ei monessa elämäntilanteessa ole ollut mahdollisuutta tai viitseliäisyyttä kummallakaan osapuolella.
N40
Tervetuloa kerhoon vaan.