Äijä ottaa pattiin!
Mieheni on vallan ihana mutta yksi asia ärsyttää ihan sikana. Se luulee jatkuvasti että milloin kukakin nainen on siihen ihan lääpällään! Äskenkin herra soitti mulle töihin ja oli taas ihan varma että yksi yhteinen (naispuolinen) tuttumme on häneen aivan korviaan myöten ihastunut. Joskus saattaa tietysti osua oikeaankin mutta suurin osa noista jutuista on musta vaan silkkaa kuvittelua.
Miten miehillä voikin ego ja itsetunto olla noin huipussaan? Argggggh. Onko kellään vastaavaa ukkoa?
Kommentit (3)
Vierailija:
Mun äijä nyt ei huomais vaikka joku vonkais sitä sen nenän edessä. itsekin kun sen aikoinaan pokasin jouduin sanoo sille ihan suoraan että ota mut, tahdon sut. Ei tajunnut flirtistä ja vihjailuista mitään.Kai miehillä kuitenkin yleisesti ottaen on tuo itsetunto parempi kuin naisilla. Tulee sitten helposti varmaan tuollaisia ylilyöntejä kuin sun äijälläsi.
Koita kestää...
En edelleenkään osaa flirttailla enkä tajua mitään kiinnostussignaaleja tms
Mun äijä nyt ei huomais vaikka joku vonkais sitä sen nenän edessä. itsekin kun sen aikoinaan pokasin jouduin sanoo sille ihan suoraan että ota mut, tahdon sut. Ei tajunnut flirtistä ja vihjailuista mitään.
Kai miehillä kuitenkin yleisesti ottaen on tuo itsetunto parempi kuin naisilla. Tulee sitten helposti varmaan tuollaisia ylilyöntejä kuin sun äijälläsi.
Koita kestää...