Miehelläni taitaa olla suhde nuoreen tyttöön.
Olen epäillyt tätä jo jonkun aikaa. Tämä tyttö on varmaan juuri ja juuri 18. Ollaan tavattu tämä tyttö sattumalta yhdessä perhetapahtumassa ja myöhemmin sattumalta samoissa häissä. Täällä mieheni jututti tätä tyttöä pitkään.
Olisi jo silloin pitänyt arvata että miehellä ei taaskaan ole puhtaat jauhot pusissa. Ei mies pääse tavoistaan näin se vain on. Säälittää vain tämä tyttö joka varmaan uskoo että mies on täysin rakastunut häneen.
Minua mies ei kuitenkaan enää kauaa vedätä. Nyt on mittari täynnä.
Kommentit (21)
En lue blogeja, kun ne eivät minua yleensä kiinnosta. Ja minulla ei ole aikaa seurata niitä vaikka kiinostaisikin.
ap
jonkun perusprovoiluun kyllästyneen aavemamman tuotokselta. Ehkä ap itse tässä yrittää provota provon päälle ja on itse tuon bloginkin takana. Kannattaa varoa, sillä jossain vaiheessa nuo eri persoonat saattavat alkaa elää omaa elämäänsä pääsi sisällä ja suljettu osasto lähestyy.
Ootko sama, jonka miehellä on suhde siihen taitoluisteluvalmentajaan?
Mutta en siltikään osta tota blogijuttua, feikki mikä feikki!
en edes joka päivä. Täällä olen lähinnä törmännyt siihen kaunis pieni elämä blogiin ja siihen norjalaiseen naiseen.
Tuo minkä olitte laittaneet oli minulle ihan uusi juttu, en ole tosiaan täällä muutamaan päivään taas käynyt. On muutakin elämää. Mutta tosiaan tuo saattaa olla juurikin mieheni. Kiitos. Ei taida enää tarvia miettiä olenko vainharhainen vai jotain. Merkit piti paikkansa taas. Nyt taitaa olla vain suhde jo paljon pidemmällä.
ap
Onko mies pettänyt aiemminkin? Miten jäi kiinni? Miten suhtauduit?
Minua mies ei kuitenkaan enää kauaa vedätä. Nyt on mittari täynnä.
Mittari täynnä, mitä se tarkoittaa? Matkamittari, kalorimittari?
Miten ehdit olla sekä vaimo että nuori rakastajatar? Siis tarkoitan että ehdit esittää molempia? Kirjoitat muuten koomisesti tuossa blogissa, joten ihan omituista tekstiä, kuinkahan vanha olet? Ehkä oikeasti 17?
viet lapset reissuun ja palaatkin kotiin
sitten av:lle provoilemaan vaimona ja blogiin tyttönä
en edes joka päivä. Täällä olen lähinnä törmännyt siihen kaunis pieni elämä blogiin ja siihen norjalaiseen naiseen. Tuo minkä olitte laittaneet oli minulle ihan uusi juttu, en ole tosiaan täällä muutamaan päivään taas käynyt. On muutakin elämää. Mutta tosiaan tuo saattaa olla juurikin mieheni. Kiitos. Ei taida enää tarvia miettiä olenko vainharhainen vai jotain. Merkit piti paikkansa taas. Nyt taitaa olla vain suhde jo paljon pidemmällä. ap
Pärjään ilman miestäkin.
Miehellä nyt on aikaisemminkin ollut sutinaa nuiden 18 vee tyttöjen kanssa. Tai no ei monen, mutta parin kumminkin.
Alkaa aina puhelimen salailut ja omimiset ja ilmestyy ihmeellisiä tavaroita joita ei itse ostaisi. Ne vain on sellaisia merkkejä joita ei tavallisessa arjessa näy.
ap
ilmestyy ihmeellisiä tavaroita joita ei itse ostaisi. Ne vain on sellaisia merkkejä joita ei tavallisessa arjessa näy.
ap
Siis 18-vuotiaat sutturat ostelee sun miehelle tavaroita?? Ei edes toinen nainen ole niin tyhmä. Hyvä yritys, mutta tää paljasti sut. Provo mikä provo. Menehän kirjoittamaan blogiasi, se on hyvää viihdettä! :)
Sinä et olekaan sitten ollut suhteessa minun mieheni tai kohta eksäni kanssa.
ap
ilmestyy ihmeellisiä tavaroita joita ei itse ostaisi. Ne vain on sellaisia merkkejä joita ei tavallisessa arjessa näy.
ap
Siis 18-vuotiaat sutturat ostelee sun miehelle tavaroita?? Ei edes toinen nainen ole niin tyhmä. Hyvä yritys, mutta tää paljasti sut. Provo mikä provo. Menehän kirjoittamaan blogiasi, se on hyvää viihdettä! :)
Sinä et olekaan sitten ollut suhteessa minun mieheni tai kohta eksäni kanssa.
ap
Anna esimerkki, mitä tavaroita, niin saatan jopa uskoakin.
Kuten jo sanoinkin minulla on muutakin elämää, mm. lapset.
Ne tavarat on lähinnä sellaisia pieniä lahjoja joihin ei ehkä ihan kiinnittäisi edes huomiota jollei mies käyttäytyisi oudosti niiden kanssa. Yhtenä jouluna sai itsetehtyä suklaata, mutta alkuperä ei koskaan minulle selvinnyt. Myös lapselle toi kerran sellaisen ällösöpön nallen jota ei takuulla ollut itse ostanut. Nämä vain on tällaisia pieniä juttuja jotka pitkässä suhteessa huomaa oudoiksi.
Mutta sama minulle mihin te uskotte. Koska itse tiedän totuuden.
ap
niin että voidaan lähteä niin saa mies jäädä pyörittämään pikkutyttö leikkejään.
Minä en enää jaksa olla pahoillaankaan tästä kaikesta. Jotenkin tiesin että näin tulee käymään, vaikka mies kuinka lupaisi muuttua.
ap
Tarkoitat sitä blogistia..