Jos soinista tulee presidentti niin minä muutan pois suomesta!
Ei oo mitään höpöhöpö puhetta vaan lähden oikeasti!
Kommentit (20)
Mun mielestä sun kannattaa muuttaa muutenkin. Muista, että et saa ulkomailla sossusta rahaa, joten millä meinaat elää kun töitä et kuitenkaan ole koskaan tehnyt? Lupaan tarjota lentolipun, jos muutat joka tapauksessa. Pistä sähköpostiosoite tulemaan niin laitetaan homma pyörimään.
Silloin persujen puolue kuolee ja kuihtuu pois.
Olisihan se tietysti noloa kun on niin epäsiisti ja ylipainoinen sekä agressiivinen katolilainen pressa, mutta hyvää silti olisi että puolue katoaisi kartalta.
T: Optimisti:-)
Mä muutan jos tuosta kouluttamattomasta Haavistosta tulee pressa tai nuuskamuikkus Arsenmäestä. Kunnon drop outtaajia, koulut käymättä, mutta toisella mies hakkaa ihmisiä homobaarissa ja ajaa kännissä ja toinen sekoilee itse kännissä.
Ap ei selvästikään ole sossun asiakas. Todennäköisesti itse tulonsa tienaava ja sossupotilaita elättävä veronmaksaja.
T: Puolueeton
Mun mielestä sun kannattaa muuttaa muutenkin. Muista, että et saa ulkomailla sossusta rahaa, joten millä meinaat elää kun töitä et kuitenkaan ole koskaan tehnyt? Lupaan tarjota lentolipun, jos muutat joka tapauksessa. Pistä sähköpostiosoite tulemaan niin laitetaan homma pyörimään.
Lisäksi puhun sujuvasti ranskaa, englantia ja molempia kotimaisia. Mulla sellainen työ mitä on helppo tehdä ulkomaillakin. Meidän firmalla on konttori just esim. Ruotsissa. Mulle on ihan sama vaikka muuttaisin Sudaniin mutta Suomeen en jää.
Jos olisin kouluttamaton enkä tehnyt töitä niin silloinhan minä varmaan juuri sitä Soinia äänestäisin ;)
ja voisin harkita paluuta nyt kun ton yhden ämmän 12 v liian kauan kestänyt valtakausi vihdoinkin loppuu. soini, väyrynen, niinistö, kaikki kelpaavat.
Ei oo mitään höpöhöpö puhetta vaan lähden oikeasti!
En kyllä ymmärrä kuka hullu sitä äänestää!
t. akateeminen ranskankielisessä maassa asuva ulkosuomalainen persu
Ap ei selvästikään ole sossun asiakas. Todennäköisesti itse tulonsa tienaava ja sossupotilaita elättävä veronmaksaja.
T: Puolueeton
Ruotsalaiset peittovat suomalaiset kaikessa. Ihan kaikessa. He hoitavat myös talouden hyvin ja porvarihallitus on saanut sossuluusereita kiitettävästi kuriin ja töihin maksamaan veroja.
T: 3 vuotta Tukholmassa asunut akateeminen IT firman keskijohdossa työskentelevä nainen
t. akateeminen ranskankielisessä maassa asuva ulkosuomalainen persu
en että olisin sinne muuttamssa. Sanoin muuttavani vaikka Sudaniin....
AP
muuta vaan niin on yksi ahdasmielinen urpo vähemmän.
se tekee vaan hyvää!
Molemmissa maissa ÄO määrä nousee jos toi sakki muuttaa Ruotsiin.
muuta vaan niin on yksi ahdasmielinen urpo vähemmän.
Mielestäni Soini ja kumppanit on ahdasmielisiä... samoin persujen kannattajat! ja TYHMIÄ! Suurin osa luulee että jos soinista tulee presidentti niin Suomessa ei ulkomaalaiet saisi enää rahaa eikä heitä täällä enää olii.... HAHHAHHHaH
Muuta, sua ei täällä kaipaa kukaan, noin ahdasmielisiä ja rajoittuneita ei tarvita. Tuollaisia vajakkeja, jotka makaa sohvalla räkäpalloa pyöritellen ja kelakorvauksia nostaen ei arvosta kukaan tässä maassa, joten kannattaa muuttaa, mikset muuttaisi jo muutenkin? Oletko ollut joskus lentokoneessa, no Ruotsiin ja Viroon pääsee laivallakin tai vaikka autolla. Tervemenoa, äläkä tule takaisin :) Lisää näitä niin maamme tulevaisuus näyttää yhä paremmalta.
Muuta, sua ei täällä kaipaa kukaan, noin ahdasmielisiä ja rajoittuneita ei tarvita. Tuollaisia vajakkeja, jotka makaa sohvalla räkäpalloa pyöritellen ja kelakorvauksia nostaen ei arvosta kukaan tässä maassa, joten kannattaa muuttaa, mikset muuttaisi jo muutenkin? Oletko ollut joskus lentokoneessa, no Ruotsiin ja Viroon pääsee laivallakin tai vaikka autolla. Tervemenoa, äläkä tule takaisin :) Lisää näitä niin maamme tulevaisuus näyttää yhä paremmalta.
En ole sossupummi, en nosta kelalta mitään muuta rahaa ku lapsilisän. Olen kohtuu hyväpalkkaisessa työssä. Enkä koe itseäni ahdasmieliseksi. Sitä vastoin koen Soinin yms. muut persut ahdasmielisiki, tyhmiksi ja ajattelemattomiksi. Kuten myös monet heidän kannattajansa!
AP
*vilkuttaa iloisesti*