Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi harmittaa. >>>Ostin tuttavan lapselle alle 10 e synttärilahjan

Vierailija
15.12.2011 |

kun oli kutsunut meidän lapsen juhliinsa. Juhliin tulleet muut vieraat olivat kummeja ym. ja ostaneet selkeesti kalliimmat lahjat.

Ajatuksenani oli, et tuttavalle ei tulisi liian kovia paineita ostaa sitten meidän lapsen synttäreille kallista lahjaa.

pieleen kuitenkin kai meni.. jotenki nolottaa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus on tärkein:) ei lahjan rahallinen arvo, oikeesti. jos joku on toista mieltä, olkoon se hänen ongelmansa:) näin minä ajattelen. annan itse paljon itsetehtyjä lahjoja tai pieniä ostettuja, yleensä max.kaks kymppiä, oli kyseessä sitten synttäri/joulu ja kummilapsi/muu. tänä vuonna meillä ei osteta joululahjoja lainkaan, keskitytään sitten enemmän yhdessäoloon:) toki on meidän lapsen eka joulu ja hän tuskin lahjoista ymmärtäisikään, mutta kuitenkin.

tulipas pitkä höpinä, sori:)

Vierailija
2/2 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko saajan harmistuneen /tuttavan harmistuneen, vai miksi ihmeessä nyt jälkikäteen ajattelet, että toimit väärin? Minä en ainakaan tykkää jos esim. naapurit tuo tolkuttoman kalliita lahjoja, se väistämättä johtaa sellaiseen "pakkolahjomiseen". Esimerkiksi naapurinpoika toi tytön synttäreille sähkökitaran, hinta kolmenkympin paikkeilla! Siis luokkakaveri. Kyllä vähän harmitti. Yleensä ostan lapsen kavereille alle 10e lahjat, koska niitä kuitenkin on vuoden mittaan niitä synttäreitä aika melkoisesti, mutta arvaa kehtaisinko tuolle pojalle mitään krääsää ostaa... Minusta teit ihan oikein! Kyllä lahjasi kuuluikin olla halvempi kuin jonkun mummon tai kummin lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla