Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin säälittää tämä 17-vuotias salarakas!

Vierailija
15.12.2011 |

Just vasta täyttänyt 17 ja on tapaillut jo jonkin aikaa yli 30-vuotiasta perheenisää. Toivottavasti olis vaan trollausta :(.

http://salatturakkaus.blogspot.com/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas tulla ihan itku, kun kuulin jutusta. Tosi paha mieli tytön takia.. Häntä käytetään hyväksi vaan, vaikka on vielä lapsi. :(:(:(

Vierailija
2/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insestiä..

Tai jospa joku keksii "kivoja" tarinoita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Pulkkisen Raja.

Hyvä kirja aiheesta.

Blogin profiilikuva ei oikein istu tekstin henkeen.

Tai sitten tarkoituksella laittanut ei-imartelevan kuvan. Usein 17-vuotiaat haluaa, että "omakuva" (jota tuo nyt ei välttämättä edes halua esittää) olis eduksi.

Vierailija
4/10 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinani 17-vuotiaana tapailin 29-vuotiasta kahden lapsen isää. Ihan seksin takia siis.

En jaksa lukea blogia enkä tiedä mistä tässä on kyse, mut ei se aina ole se ikä. Nyt olen 27 ja traumaton..

Vierailija
5/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄLI ON SAIRAUTTA!! miks sääliä rakastunutta ihmistä??!! ei se oo enää mikää lapsi!

Vierailija
6/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama juttu kuin kutosella, eikä tullut traumoja.

Vierailija
7/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun blogisi on HUONO! Niinkuin olet kommentteja blogiisi saanutkin.

Unohda ja jatka teinielämääsi..

Vierailija
8/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyttä paskaa koko blogi.

Enpä jaksanut edes juurikaan lukea, siis niin suurta naiiviutta ja typeryyttä lähes aikuiselta ihmiseltä... ei jessus.

Vierailija
9/10 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todella säälittää tuo tyttö. Kuinka naivi voikaan olla 17 vuotias. Ja ilmeisesti näitä toisia naisia löytyy vanhemmistakin naisista. Miten kukaan on niin tyhmä, että ryhtyy toiseksi naiseksi? Minä en ikinä tyytyisi siihen rooliin. Jos mies ei halua minua ja VAIN minua, niin olkoon ilman.

Vierailija
10/10 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että aika monen av-mamman mies kuolaisi varsin vuolaasti häntä iskevän kauniin, kiinteäpeppuisen ja -tissisen 17/18 -vuotiaan teiniprinsessan perään, huolimatta siitä, mitä mamman mies sanoo mammalle mamman kysyessä. Toki mies sanoo, että: "Olet kulta kaunein ja seksikkäin nainen ikinä", mutta mitä sanoo biologia? Mitä miehesi TODELLA ajattelisi, jos kiinteä nuori nainen iskisi häntä toden teolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme