Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa 30+ äiti-ihminen, joka ei tee eikä hanki mitään jouluruokia, eikä leivo

Vierailija
15.12.2011 |

mitään joululeivonnaisia.

Joulusiivouksiakaan en tee, vaan ihan normaalin viikkosiivouksen.

Joulukoristeita kyllä laitan ja tekokuusen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitin kinkun niin sen paistan,muut ruuat ostan valmiina,kinkunkin oisin ostanut jos en ois voittanut raakaa=)

Joulukuusikin on aito ja lapset sen koristelee.Siivoan pitkin vuotta kaappeja yms.asuntoa joten erityisesti ei mitään joulksi siivota.

Vierailija
2/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään laita tekokuusta enkä oikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipareita ja torttuja olen lapsen kanssa leiponut. Kotiin en hanki enkä tee mitään jouluruokia, mennään mun vanhemmille. Siellä sitten kyllä kokkailen äitini kanssa jouluruokia mutten osta mitään.

Vierailija
4/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kierrämme myös valmiit joulutarjoilut jokaisena joulun pyhänä. kotona hieman joulua lähinnä kukkien ja kynttilöiden muodossa. lahjojenkin kanssa mennään kohtuudella.

Vierailija
5/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aina meillä ollut näin. Aatoksi mennään mun tai miehen vanhemmille, ja joulupäivänä toisin päin.

Siks mä en laittelekaan mitään joulusapuskoita meille kotiin, kaks päivää niitä riittää hyvin.

ap *stressitön joulu*

Vierailija
6/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipareita ja torttuja leivotaan valmistaikinoista, laatikot ostetaan valmiina... Mies paistaa kinkun, tekee graavilohen. No, teen sentään smetanasillin, miehen herkkua :)

Vierailija
7/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vietetä koko jolua.

Vierailija
8/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummulaan. Ei nappaa yhtään. Pari lahjaa vaihdetaan...

Vierailija
9/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttuja ja pipareita voin lasten kanssa tehdä, mutta muut jouluruuat meillä tekee mies.

Vierailija
10/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suoranaisesti sovi kuvaukseesi, koska ostan kuitenkin jouluruokia (tai joko minä tai mies ostaa). Ostamme laatikoita. Muut jouluruuat ovat meidän omia, ei mitään perinteisiä. En leivo mitään, paitsi ajattelin ostaa lapselle leivottavaksi valmista piparitaikinaa. Joulutortut olen jo muutamana vuonna tehnyt niin, että olen ostanut sellaisia "lisää vain hillo" -torttuja.

Eikä meillä mitään joulusiivousta tehdä. Ollaan perheen kanssa kotona.

Vierailija
11/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipareita ja torttuja leivotaan valmistaikinoista, laatikot ostetaan valmiina... Mies paistaa kinkun, tekee graavilohen. No, teen sentään smetanasillin, miehen herkkua :)

Voisitko kertoa ohjeen? Tahtoisin kokeilla. :)

Vierailija
12/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme vanhempieni luoksi joulun pyhiksi, kotona kyllä leivomme kaikenlaista ja askartelemme joulukortit,koristelemme kotia jne,mutta en stressaa, vaan nautin niistä..ehkä juuri siksi että ei ole isoa operaatiota ruokien laitosta:)

Vierailija
13/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään enkä tee mitään. Ei ole kuusta eikä koristeita. Lapsi on 2 v, ehkä sit ensivuonna. Paitsi että silloin on isällään, joten mun ei silloinkaan tarvii :)

Vierailija
14/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kuin ostaa lapselle lahjoja. Ikää mulla on kyllä vasta 27.

Vierailija
15/15 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin on riittävän stressaavaa ja onneks tänä vuonna ei tarvi tehdä sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi