Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkkäuniset huomio!!! Onko mitään keinoja ettei heräisi koko ajan yöllä?

Vierailija
15.12.2011 |

Mä en kestä enää, vaikka olen aina pärjännyt vähillä umilla niin olis joskus kiva nukkua ees 4 tuntia putkeen ilman että herää siihen kun käännän kylkeä tms...

Odotan niin aikaa kun saan tämän lapsen pukattua maailmaan enkä enää imetä niin voin huoletta napata unilääkkeen ja nukkua edes joskus vaikka 6 tuntia putkeen.

En ole mikään lääkkeiden väärin käyttäjä ja mies tietenkin hoitaa sitetn lapsen ja kyllä mulla on ennestään lapsia ja niiden jälkeen mulle on näin käynytkin etten enää pysty nukkumaan kunnolla.

Se on pidemmän päälle rasittavaa kun sitten on koko ajan väsynyt eikä jaksa mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu känniunethan on tunnetusti niitä laadukkaimpia. Eikä yhdellekään naiselle tule koskaan morkkis.

No korvatulpat ja silmätyynylaput tulee ensimmäisenä mieleen.

Jos kunnon seksit rentouttaa, niin sitä pyydät puolisolta unilääkettä ennen nukkumaan menoa.

Jos vieressä tuhiseva puoliso haittaa, niin oma sänky toiseen huoneeseen.

Vierailija
2/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se toimii unilääkkeenä ja mä en saa sen jälkeen ainakaan tuntiin nukuttua, noita korvatulppia ja silmälappuja pitää koittaa mutta tuskin auttaa siihen että herään kun käännän kylkeä =(

Ahdistavaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jos on jokin pulva niin vatvon sitä aina yöllä herättyäni. Eli kaikki heräilee yöllä, mutta useimmat osaa nukahtaa heti

Vierailija
4/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jop ase kellon valo. Lopeta TV:n katselu ja tietokoneen käyttö tuntia ennen nukkumaan menoa.

Oma huone, nukut siellä yksin.

Vierailija
5/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut ainakin 10 vuotta joka yö.

Vierailija
6/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä alkoholia! Se vasta huonontaakin unen laatua. Toki voisi hetkittäisesti ajatella, että saisi paremmin unen päästä kiinni, mutta alkoholi sotkee unirytmin kokonaan.

Kahvia, kaikkia colajuomia kohtuudella, viiden jälkeen illalla niitä ei saa juoda yhtään ja muutenkin hyvin vähän. Energiajuomia ei yhtään.

Korvatulpat on ihan ehdoton konsti, ainakin mulla.

Oma huone, mä en pysty nukkumaan samassa huoneessa edes koiran kanssa. Puhumattakaan että nukkuisin samassa sängyssä jonkun kanssa, huh huh!

Sitten, huoneen pitää olla tarpeeksi viileä.

Tämä on varmaan yksilöllistä, mutta mä näen heti painajaisia ja alan heräillä jos huoneessa on vähänkin liian kuuma. Huoneessani pitää olla jopa kylmä, parempi vaan laittaa peittoja lisää jos viluttaa, kuin että lisäisi lämpötilaa.

Näillä konsteilla saatan nukkua jopa 4-5 tuntia ihan putkeen, ja jatkaa nukkumista senkin jälkeen kun olen herännyt. Enkä heräilye tunnin välein, valvo ja pyöriskele jatkuvasti sängyssä.

Vierailija
7/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsinyt lähes koko ikäni unettomuudesta. On hyviä aikoja ja on pahoja aikoja. Mulla on auttanut ihan vain se, että olen hyväksynyt asian. Tiedän, että viimeistään kolmantena yönä nukun. Lisäksi on ollut avuksi se, että makkarin lämpötila on vain 16 astetta. Korvatulpat otan apuun, kun huomaan taas heräileväni pikku räsähdyksiin. Jos uni ei tule silmään niin joko alan touhuamaan jotain/luen tai sitten vain makaan ja koitan ajatella mukavia. On se makoilukin lepoa jos se ei ole sitten vain niitä huolia ja murheita joita tulee ajateltua. Silloin on parempi nousta ylös.

Mulle myös liikunta päivisin sopii, jos menen klo 17 jälkeen urheilemaan voi olla varmaa etten nuku seuraavana yönä. Illalla hiilaripitoinen iltapala ja lasi maitoa väsyttävät. Nuo nyt tuli ekana mieleen.

Vierailija
8/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se toimii unilääkkeenä ja mä en saa sen jälkeen ainakaan tuntiin nukuttua, noita korvatulppia ja silmälappuja pitää koittaa mutta tuskin auttaa siihen että herään kun käännän kylkeä =(

Ahdistavaa!

ap

Joka kerta silloinkin, kun käännän kylkeä. Mutta siihen oppii, että nukahtaa aika pian uudelleen. Kun on tulpat korvissa, niin ei herää kovin usein edes kääntämään kylkeäkään. Sitten vasta kun paikat puutuu :)

T: numero 9

Vierailija
9/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä säännöllinen nukkumaanmenorytmi.

Käytä korvatulppia

Älä pelkää heräämistä, vaan nouse ylös jos unipakenee. Tee silloin jotain mukavaa: kudo, piirrä, kirjoita, askartele. Mene takaisin nukkumaan, kun uni palailee.

Vierailija
10/10 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava päivä piloille ja lääkkeisiin voi jäädä koukkuun =(

Mut ehkä kuitenkin ennemmin ne lääkkeet.