Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos te ajatte jonkun eläimen yli...

Vierailija
15.12.2011 |

niin jääkää nyt hyvät ihmiset tarkistamaan että kuoliko se vai jäikö kitumaan!

Miehen ajokoira jäi auton alle, eikä ko. autoilija sitten ollut viitsinyt edes pysähtyä että mihin osui!

Kyllä sen nyt huomaa kun koiraan törmää, itse olen muutamien jänisten/rusakoiden päälle ajanut ja kyllä se nyt ajaessa tuntuu jos johonkin törmää.

Ja olen todellakin pysähtynyt tarkistamaan että mikä sinne alle jäi, ja mahdollisesti päästänyt tuskistaan jos se jänis on jäänyt kitumaan.

Koiralla oli tutkapanta, jossa tarkat tiedot mihin voi ottaa yhteyttä jos jotain tapahtuu. Mutta ei. Joku IDIOOTTI on vain porannut eteenpäin autollaan mistään muusta kuin itsestään välittämättä!

Metsästystä vastustavat ja koiravihaajat saavat nyt olla sitten hiljaa.

Itsellänikin on suuri suru kun koira kuoli tuolla tavoin.

Toivon tosissani että ko. autoilijan autoon on tullut useamman sadan remontti.

Koiralla oli vakuutus, ja jos se autoilija olisi ottanut yhteyttä päälleajon jälkeen, olisimme varmasti korvanneet autoon tulleet vahingot, mutta nyt toivon vain että tyyppi menettäisi rahaa oman ajattelemattomuutensa takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei edes ole autossa mitään sellaista, jolla voisin mitään eläintä päästää tuskistaan... enkä varmaan pystyisikään.

Kerran olen ajanut poron vasan päälle, pysäytin toki, mutta olen sata varma, että aina ei voi pysähtyä...

Vierailija
2/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei edes ole autossa mitään sellaista, jolla voisin mitään eläintä päästää tuskistaan... enkä varmaan pystyisikään.

Kerran olen ajanut poron vasan päälle, pysäytin toki, mutta olen sata varma, että aina ei voi pysähtyä...

Ja retkikirves.

Ei se jäniksen tappaminen nyt mukavaa ole, mutta mieluummin sen kaulan katkaisee kuin antaa sen eläimen kitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei sitä ihan heti pysähdytä.

Itselleni laukko kauris auton kylkeen hämärässä, en nähnyt että tuli tielle, osui takapuskuriin ja kun pysähdyin ei tiellä eikä ojassa näkynyt mitään.

Lähettyvillä oli talo jonne menin sanomaan jonku juosseen autooni. Mies sanoi heidän pellolla olevan kauriita joten varmaan oli sellainen. Aikoi mennä tarkistamaan lähi metsän jos se oli sinne pökräny.

Seuraavana päivänä valossa näin että autooni oli tullut lommo ja bensatankin lunkkaan oli jäänyt karvatuppokin. Ei niitä hämärässä huomannut ollenkaan.

Vierailija
4/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koiralla oli vakuutus, ja jos se autoilija olisi ottanut yhteyttä päälleajon jälkeen, olisimme varmasti korvanneet autoon tulleet vahingot."

Tosi harmi, että teille kävi näin! Mutta tuolla asialla ei ole väliä, onko koiralla vakuutusta vai ei; te olisitte tässä tapauksessa korvausvelvollisia autoilijalle, jos koira juoksee irrallaan. Tästä asiasta on ihan omakohtaista kokemusta, kun kaveri ajoi tiellä koiran päälle ja omistaja alkoi syytellä kaveria ja vaatia tältä korvauksia. Poliisithan siihen pyydettiin paikalle ja koiran omistaja joutui korvaamaan auton vauriot.

Vierailija
5/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kokemusta siitä että irallaan oleva koira juoksi auton alle ja auto meni lunastukseen. Pitkän selkkauksen jälkeen vanhempieni kotivakuutus kattoi myös irrallaan olevan koiran ja vakuutus korvasi tämän auton. Vanhempani maksoivat omasta pussistaan 500 mummon markkaa.

"Koiralla oli vakuutus, ja jos se autoilija olisi ottanut yhteyttä päälleajon jälkeen, olisimme varmasti korvanneet autoon tulleet vahingot."

Tosi harmi, että teille kävi näin! Mutta tuolla asialla ei ole väliä, onko koiralla vakuutusta vai ei; te olisitte tässä tapauksessa korvausvelvollisia autoilijalle, jos koira juoksee irrallaan. Tästä asiasta on ihan omakohtaista kokemusta, kun kaveri ajoi tiellä koiran päälle ja omistaja alkoi syytellä kaveria ja vaatia tältä korvauksia. Poliisithan siihen pyydettiin paikalle ja koiran omistaja joutui korvaamaan auton vauriot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän