Mies haukkui rasvaperseeksi :(
Ei nyt silleen suoraan, mutta kun katsoimme huippumalliksi ohjelmaa illalla, mies totesi yhdestä tytöstä "tuoki tuollanen ravsaperse, menis kotiin vaan".
Ja mä siis painan varmaan kaksi kertaa enemmän kuin se likka - ja oon taatusti lyhempikin.
Mitähän miest mahtaa ajatella mun perseestä.
Kyl jäi tuosta jotenki kamalan paha mieli. Nyt se rasvaperse pyörii mun päässäni koko ajan...
Kommentit (3)
En usko että se oli piiloviesti sinulle. Tyhjänpäiväinen kommentti vaan, siis niitä tyttöjähän siellä arvioidaan muutenkin kuin kinkkuja lihatiskillä. Sä edustat todennäköisesti miehellesi läheistä ja arvokasta henkilöä johon hän on kiintynyt ja jota hän ei arvostele samalla lailla kuin jotain huippareita.
Mutta asiasta voi puhua. Ymmärrän kyllä että voi loukkaantua kun ei ole tyytyväinen omaan perseeseensä. Eikä tietysti ole sivistynyttä laukoa tuollaisia.
Osoittihan mies kommentillaan, että ei ne "ammattilaisetkaan" niin erityisiä ole.
et "tol on kyl liian lyhyet sääret" ja sul on vielä lyhyemmät, niin se sit tarkottaa, et haukku sua lyhytsääriseks.
No ite en kyllä tsiigailis miestä, joka kyylää jotain paskasarjoi, enkä sellasta, joka puhuu teineistä tohon sävyyn, mut se on sit eri juttu.