Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OHHOH! 2 kk synnytyksestä ja on jo taas tuon näköinen! (Heidi Klum) ov

Vierailija
10.11.2005 |

Nyt olen kyllä olen kade!!! :-( Eikö riitä että nainen on muutenkin niin kaunis, että pitää vielä toipua raskaudesta noin nopeasti ja upeasti??

Miten noi julkkikset sen tekee?? :' -(

http://www.hellomagazine.com/fashion/2005/11/10/victoriasecret/

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ja täysin siis ilman minkäänlaista liikuntaa tai laihduttamista. Myöntää kyllä itsekin, että on onnekas poikkeustapaus.

Ei tarvitse mitään laihduttamista, jos ei ole lihonutkaan. Ja ei ollut mikään poikkeustapaus. Kaikki vartalostaan muutenkin huolehtivat ystäväni ovat yhtä hoikkia raskaudenkin jälkeen.

Vierailija
2/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää vain, kun ei anna itsensä lihoa ennen raskautta eikä sen aikana. Minä olen 164/50. Raskausaikana tuli maha eli + 10 kiloa. Kolme viikkoa synnytyksen jälkeen kaikki vanhat vaatteet tiukimpia farkkuja menivät jalkaan. Kun kohtu palautui, vartaloni oli ennallaan. Vatsalihaksia treenailin pari kuukautta eteenpäin . Joka ilta 100 vatsalihasta. Sitten taas terveet elämäntavat ja liikuntaa. Ei siinä kuules mitään sen kummempaa. Mitä muuten tulee julkkiskuviin, ne ovat usein muokattuja kuvankäsittelyohjelmilla. Ottakaapas tämäkin huomioon, kun toljotatte roskalehtien kansia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaara tulla kohdunlaskeuma ja ikuinen pömppövatsa.

Vierailija
4/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole lihomisestakaan kiinni.

Itekkin mahuin kyllä vaatteisiini hyvin nopeasti, mutta alusvaatteissa olisi paljastunut armoton löysä vatsa.....ei se nahka niin vaan kaikilla oikene....

Vierailija
5/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö kukaan muu näe, että maha kyllä pömpöttää.

Vierailija
6/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis kolmas raskaus.En usko että kukaan mahtuu vanhoihin

farkkuihin 3 viikkoa synnytyksen jälkeen (ainakaan tavikset,julkkikset

eri asia).Olen myös luonnostaan hoikka,silti on kestänyt noin 8kk

että on samoissa mitoissa ennen raskautta (laihduttamatta).

Vierailija
7/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yhtään lisäkiloja raskauden aikana, mitä nyt mahan ja vauvan myötä. Pari päivää synnytyksestä vatsa oli litteä (tosin ei kiinteä) ja mahtui kaikki vanhat vaatteet. Olin jopa hoikempi, kuin ennen raskautta, mitat synnytyksen jälkeen oli 56kg/174cm. Mutta mutta..nyt tän kotona olon myötä painoa tullut ja hoikkuus muisto vain! Ei sovi mulle tällänen kotona olo, kun tulee syötyä ja syötyä :(

Vierailija
8/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole julkkis vaan ihan tavis. Ensimmäisen lapsen jälkeen oli kahden päivän päästä synnytyksestä kuoppa vatsan kohdalla. Kätilökin ihmetteli kohdun nopeaa palautumista. Kiloja on tullut raskausaikoina 6 - 8 ja ne ovat jääneet sairaalaan, mutta viidennen synnytyksen jälkeen vatsanahka on hieman löysähkö. Ihan alusvaatemalliksi en siis kelpaisi (ei olisi kyllä aikomuskaan).

Vierailija
9/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kohtu oli vetäytynyt täysin ja vatsa oli ihan litteä mutta ei kiinteä. Eli masu oli semmoinen pehmoinen. Sitten jumppasin säännöllisesti niin masu kiinteytyi entiselleen alle vuodessa. Ja tämä on täysin totta, ärsyttää kun täällä monet väittävät että valehtelee jas sanoo palautuneensa entiselleen raskauden jälkeen!!Se on oikeasti mahdollista niin kuin monet muutkin tällä palstalla tietävät, en voi olla ainoa!

Vierailija
10/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin esikoisen odotusaikana lihoin vain 8kg ja pääsin n. kuukaudessa entisiin mittoihini ja vaatteisiin, mutta toisen lapsen tultua, vaikka painoa ei tullut odotusaikana tuon enempää, en edelleenkään mahdu mihinkään, vaikka lapsi täytti jo 4 kk! Ja olen jumpannut, en syö herkkuja jne. Vatsanahka vaan on sellainen löllö, että housut ei mene kiinni ja sillä siisti. Inhottaa olla tällainen röllö.

Vierailija
11/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nimittäin niin perusteellisesti tikattuna toi alapää, arvet todella kipeet todela pitkään!

En olisi voinut kuvitellakaan laittavani farkkuja jalkaan, kovien ja paksujen sumojen takia! Hyvä kun edes sain mitään housuja/vaatteita päälleni. Kävely ja istuminenkin teki tosi kipeääää!

Vierailija
12/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi raskautta ja synnytystä takana. Ekassa tuli +12kg tokassa +7 ja molempien synnytysten jälkeen kilot lähti heti. Laitokselta kotiuduttuani mahduin heti omiin farkkuihin ja muihinkin vaatteisiin.

Vauvan synnyttyä vatsan kohdalle jäi pelkkä lommo, jota kaikki ihmettelee vieläkin valokuvista. Eli ei tarvitse todellakaan olla mikään julkkis palautuakseen nopeasti.

Nuorimmainen on nyt 3kk ja kukaan ei millään usko mun synnyttäneen vasta.

Niin, ja ikääkin on jo 30, etten mikään teini enään (Mitat 162/50)

Vierailija
13/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietty katkera kalkki niellä että toiset ovat kauniita synnytettyäänkin. Mutta elämä on!

Vierailija
14/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsanahka on kyllä ikuisiksi ajoiksi jäänyt alkuperäistä löysemmäksi - eikä se siitä lihasliikkeillä kiristy. Lisäksi lantio on vain muuttanut malliaan (enkä tarkoita että perse olis levinnyt), tuntuu, että lonkkaluut on vain ulkonevammat kuin aikaisemmin ja matalavyötäröiset housut ei enää kerta kaikkiaan sovi päälle.

Lisäksi jalkani kasvoi yhdellä numerolla :-)

t. 175/67

Vierailija
15/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea noita katkeria kommentteja, ettei voi olla mahdollista palautua näin nopeasti. Pakkohan se on itse ainakin uskoa, kun on kahdesti raskauden kokenut ja todettu, että palautuminen on todellakin huippunopeaa.

Jopa kätilöt ihmettelivät, sillä kohtu palautui kahdessa vuorokaudessa raskautta edeltävään kokoonsa. Mutta lohduksi voin teille epäilijät sanoa, että kohdun palautumiskipu noiden parin vrk.n aikana oli ainakin allekirjoittaneella paljon helvetillisempiä kuin itse synnytys.

Uskokoon ken haluaa. Mun ukko ainakin uskoo, kun on sen itse nähnyt, siitä ilo kaukana..

Vierailija
16/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos tästäkin saatais pikku riita kehiteltyä

Vierailija
17/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, meneekö palautumiseen kuukausi vai vuosi?? Tärkeintä kai on, että on äiti ja lapsi on terveitä ja perhe onnellinen. Riittää, että on sinut itsensä (myös kroppansa) kanssa. Mikäli ei ole herkutellut liikoja odotusaikana, imetys kyllä vie turhat kilot suunnilleen puolessa vuodessa. Se, miltä kroppa sen jälkeen alastomana näyttää, riippuukin sitten jo myös TUURISTA. On esim. hieman eri asia, onko sf-mitta huidellut yläkäyrien yläpuolella vai alakäyrien alapuolella odotusajan... Myös arpia ilmaantuu toisille herkemmin kuin toisille. Ja kohtukin palautuu eri aikaan.

Vaikka ei tulisi yhtään ylimääräistä kiloa, saattaa masu olla " röllö" synnytyksen jälkeen. Tai päinvastoin! Eli vaikka ylimääräisiä kiloja kertyisi kymmenenkin, toisilla kroppa on hetkessä kuin " uusi" . Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Turha syyllistyminen pois, kannetaan ylpeinä naiseuttamme juuri sellaisena kuin se on :)

T: yx hoikkeliini-äiti, jonka kroppa on palautunut joka kerralla ihan eri tavalla elintavoista riippumatta

Vierailija
18/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin raskauskilojen kertymiselle ei välttämättä voi mitään; toisille tulee turvotusta ja toisille ei. Samaten arville ei voi mitään, niitä tulee jos on tullakseen. Mahanahkan venyminen ja rutistuminen samoin - kaksi jälimmäistä on kiinni kudostyypistä. Minä kuulun niihin epäonnekkaampiin kudostyyppini kanssa, mutta hurjat lisäkilot kyllä kaikkosi imetellessä viimeiseen asti. Mikä siisnä jos toiset palautuu saman tien, ei se ole minulta pois. Mutta voisitteko onnellisesti palautuneet olla silti vinoilematta meille arpisille ja ruttuisille - ei terve itsetunto vaadi toisille vittuilua.

Vierailija
19/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut vetää niitä vatsalihaksia heti synnytyksen jälkeen, vaan ehkä parin kuukauden päästä - en nyt tarkkaan muista.

T:2

Vierailija
20/33 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei terve itsetunto vaadi toisille vittuilua.