Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasongelmat ja väsymys

Vierailija
15.12.2011 |

Kärsin sekalaisista kilpirauhasongelmista, tulehduksista ja nyt vajaatoiminnasta.

Olen koko ajan aivan mielipuolisen ja järjettömän väsynyt. Kuin tarpoisi säkkipimeässä pitkin upottavaa suota.

En muista mitään ja nukahtelen pystyyn milloin minnekin.

Olen flegmaattinen ja iloton.

Nyt saan viimein (kolmen vuoden tappelun jälkeen) lääkityksen. Miten pian sen voi odottaa auttavan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parissa viikossa huomaat huikean eron jaksamiseen. Tsemppiä!!

Nimim. samasta vaivasta vuosia lääkärissä rampannut ja vihdoin avun saanut

Vierailija
2/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät facea, tule mukaan juttelemaan kilpirauhassivuille (suljettu ryhmä, viestit ei näy muille). Netistä löytyy muitakin kilppariryhmiä, rohkeasti mukaan jutustelemaan. Mikään ei ole parempi apu kuin vertaistuki. Sullakin on varmasti sairaushistorialtasi paljon infoa jaettavaksi meille muille. :)

Hienoa että olet saanut viimein lääkityksen. Yksilöllistähän tuo on, miten nopeasti se vaikuttaa. Sinulla on kuitenkin useampi vuosi sairastelua takana ja vähän aikaa voi mennä, ennenkuin olo kohenee. Ja kaikilla se ei edes kohene pelkän thyroxinin avulla. Minä olen ihan noviisi näissä jutuissa, mutta esim facen kilppariryhmässä on monta asioihin perehtynyttä keskustelijaa, jotka mielellään jakavat tietoa ja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitänee ehkä ryhdistäytyä sen suhteen.

Käsittämättömän vaikeaa on saada lääkäreitä uskomaan, että on sairas. Kesällä kilpirauhanen tulehtui, tulehdusarvot viuhui taivaissa ja kilpirauhanen liikatoimi. Olin kuumeinen vapiseva kasa.

Ja lääkäri vain kuittaili, että "kai sinulla kesäloma on, sairasta sillä!".

Minullakin kaksi lasta ja huusholli hoidettavana, joten jo se kesälomakin on kuitenkin normaalia ruoanlaittoa jne. Lomaile siinä nyt sitten sitten kuumeisena, kortisonin turvottamana ja rytmihäiriöisenä. Juu-u.

ap

Vierailija
4/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri ei kuuntele. Facessa meillä on mm lista hyväksi koetuista lääkäreistä. ;) Pari vuotta sitten seurailin kilpirauhanen.com sivuja ja jonkin verran suomi24 keskusteluja aiheesta. Tämä facen ryhmä on mielestäni ehdottomasti paras. Omalla nimellä ja kuvalla siellä keskustellaan ihan avoimesti. Nuo muut sitten

hyviä jos haluaa anonyymisti puhua. Tsemppiä sinulle toipumiseen!

Vierailija
5/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi