Olenko jäänyt jostain paitsi: Ei yhtään valkoihoista rakastajaa elämän aikana...
En ole siis mitenkään pahoillani asiasta. Huomasin vain tällaisen jutun yhtenä päivänä. Olen jo reilusti yli nelikymppinen, onnellisesti aviossa, tehnyt kaikenlaista elämän aikana. Mutta tällaista kokemusta minulla ei ole ollenkaan, eli kokemusta suhteesta tai seksistä valkoihoisen ihmisen kanssa. Monesti kuulee käsityksiä tai kokemuksiakin suhteista mustien tai muuten värillisten kanssa, mutta vähän hassultakin tuntuu, että en voi osallistua vertailuun, kun en tiedä muusta. Eli pohdin, tuoko valkoihoisuus kumppaniin jotain erityistä ekstraa. Vähän sekaavaa, mutta toivottavasti joku tajuaa :)
Kommentit (9)
Tai seurustelin mä yläasteella ihan supisuomalaisen kanssa, mutta se ei koskaan edennyt seksiin asti. Sen jälkeen ei ole kaukaasialaisia mun kainalossa nähty :) Enpä mä nyt koe mitään paitsi jääneeni. Ei ole tapana nähdä ihmisissä ensimmäiseksi ihonväriä tai rotua.
Mutta enpä usko, että olet jäänyt mistään paitsi. Aivan niinkuin minäkään en ole jäänyt mistään paitsi, vaikken ole pitkällä tikullakaan koskenut muihin kuin valkoihoisiin.
Hyvää joulun odotusta!
En usko, että olisit jäänyt jostain paitsi.
En ole minäkään, vaikka en ole muihin kuin valkoihoisiin koskenut.
ole kokemusta kuin tummaihoisista afrikkalaisista, eikä kyllä tule mieleen, mistä olisin voinut jäädä paitsi?! En edes ole ikinä ajatellut asiaa kuten ap, että olisin jostain jäänyt paitsi....
Aika paha rasisti ainakin olet. Sen jälkeen kun on steissillä pillua jakanut niin tuskin normaalia miestä mistään löytääkään ellei valehtele kunnolla. Vähän sama kun sanoisit, että olen ollut vain mustalaisten kanssa, ei herätä muuta kuin myötähäpeän tunteen :(
Aika paha rasisti ainakin olet. Sen jälkeen kun on steissillä pillua jakanut niin tuskin normaalia miestä mistään löytääkään ellei valehtele kunnolla. Vähän sama kun sanoisit, että olen ollut vain mustalaisten kanssa, ei herätä muuta kuin myötähäpeän tunteen :(
Kuka tässä on sanonut vihaavansa toisia ihmisiä, ei kukaan?
Itsekö siellä steissillä hengailet vai miten tuollainen asiantuntija olet? En minä ainakaan missään steissillä ole ketään miestä tavannut! Ja kyllä minun mieheni on ihan normaali ja erittäin fiksu, joten höpise sinä vain yksinäsi tuollaista p*****.
tummaihoisten miesten kanssa, hän on itsekin tumma, joten onko hänkin mielestäsi rasisti ja säälittävä steissihuora kun ei ole kokeillut oi-niin-mahtavaa-valkoista-suomalaista-urhoa??
ap:)