Martina Aitolehti raskaana, aika aikaisin sitä kuuluttaa kun la on syyskuussa...
Kommentit (15)
ja viikkoja on vasta 7! Olo tuntuu harvinaisen raskaalta kaikkien näiden pahoinvointien sun muiden kanssa. Voihan se vauva kuolla vaikka synnytyksessä tai raskaus mennä kesken sanotaan viikolla 20, miten kauan pitää siis odottaa ennen kuin "saa" kertoa? Eikö se ole ihan jokaisen oma asia, milloin kertoo? Jos te mammat olette kertoneet vasta myöhään, ei se tarkoita sitä että joku toinen ei saisi kertoa aiemmin.
Martina Aitolehti on nähty lääkärissä raskauteen liittyvissä asioissa, ja sieltä sitten normi ihminen bongannut hänet. Martina itse ei ole tuonut asiaa julkisuuteen, vaan vastannut myöntävästi raskaushuhuihin.
seiskassa olleessa kuvassa martsu on kyllä jo pidemmällä raskaana, tai sitten sillä on aikamoinen pömppis. Oli niin selvä vauvamasu siinä kireässä puvussa, ei millään voi olla rv10 tollanen maha... ehkä se tekee niinkuin suuren luokan julkkikset ja huijaa lasketunajan.
Nuo kuvathan oli otettu kun M odotti Victoriaa ..
seiskassa olleessa kuvassa martsu on kyllä jo pidemmällä raskaana, tai sitten sillä on aikamoinen pömppis. Oli niin selvä vauvamasu siinä kireässä puvussa, ei millään voi olla rv10 tollanen maha... ehkä se tekee niinkuin suuren luokan julkkikset ja huijaa lasketunajan.
Nuo kuvathan oli otettu kun M odotti Victoriaa ..
kaikki uudelleenodottajat tietävät että maha pullahtaa selkeämmin esiin jo varhaisessa vaiheessa tokaa tai kolmatta odottaessa. Kun kroppa jo tietää mitä on tulossa.
että siitä saa muutaman satkun seiska-lehdeltä ja voi taas käydä huollattamassa muutaman kerran kynsiä ja ripsiä.
hirrrveen raskaana kun viikkoja on 4+1, niin siihen verrattuna Martina on jo konkariraskautettu.
Viikkoja on kuitenkin jo kymmenisen, jos oletetaan että la on syyskuun alussa.
Eikös joku ollut juorunnut lehdelle,että on nähnyt martinan jossain neuvola/lääkäri tms. missä käydään raskauden vuoksi. Ja Martinan on myöntänyt raskauden olevan totta,mutta ei halua sitä vielä kuuluttaa kaikialle koska raskaus on niin alussa vasta.
SIIS jos jollakulla on maha jo näkynyt viikoilla 10, niin ihan tiedoksi, SE ON LÄSKIÄ, ei raskausmaha!!! Kuten siis yks kirjoittaja kirjoitti.
jos rasvaprosentti on selvästi alle 20 ja alan odottamaan 6 vuoden tauon jälkeen lasta ja sen huomaan monta ihmistä viikolla 10, niin pakkohan sen on näkyä ihmisten silmiin. ei kai mulle mikään makkara kasva vaan elimistö alkoi mukautua uuteen raskauteen.
ps. raskausmahani on aina kasvanut ihan tosi tosi suureksi ja täysin eteen.
jo pidemmällä raskaana, tai sitten sillä on aikamoinen pömppis. Oli niin selvä vauvamasu siinä kireässä puvussa, ei millään voi olla rv10 tollanen maha...
ehkä se tekee niinkuin suuren luokan julkkikset ja huijaa lasketunajan.
SIIS jos jollakulla on maha jo näkynyt viikoilla 10, niin ihan tiedoksi, SE ON LÄSKIÄ, ei raskausmaha!!! Kuten siis yks kirjoittaja kirjoitti.
Kyllä mullakin jo ennen eka ultraa maha pömpötti niin, että läheiset asian huomasivat. Oli kesä ja kävimme rannalla. Olen niin hoikka, että normaalisti vatsa on täysin litteä.
Vauvan kasvusta ei vielä ole kyse, mutta raskaudesta hyvinkin.
mutta kohtu hakee paikkaansa, kerää verta ja nesteitä ja työntää muita elimiä syrjään, jotta sillä on tilaa kasvaa. Joillakin tämä tapahtuu tosi varhain.
Kaverini oli menossa ultraan melko ison mahan kanssa. Kerroin sitten, että itse olin rakenneultrassa rv 20 ja tavalliset farkut jalassa eikä mahasta tietoakaan. Kaveri sitten siihen vain, että on kyllä menossa vasta siihen ensimmäiseen ultraan...
Tämä kaverini oli siis pitkä ja hoikka.
miehen????