Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen jo lähestyvän kriisin??? Aineenvaihduntani mennyt säästöliekille = ???

Vierailija
15.12.2011 |

Jostakin syystä olen ollut kovin kriisitietoinen jo jonkin aikaa. Tiedän kuitenkin, että jos kriisi tulee niin en ole niiden joukossa, jotka kärsivät hätää ensimmäisinä ja sitä suurinta hätää. Syön erittäin vähän ja olen pienikokoinen - en siis tarvitse paljoa on pointtini.

Sen sijaan, että olisin alkanut riutua tämän suurella todennäköisyydellä lähestyvän kriisin edellä olenkin ehkä jopa pyöristynyt.

Jotkut luultavasti joutuvat ihan shokkiinkin ja alkavat toimia toisin kuin muutoin. Jotkut riutuvat (Silviakin riutuu kun heitä on kohdannut kriisit). Minä olen jopa vähän lihonut!

Näinkö luonto hoitaa asioita? Voiko koko Suomen kansa, koko Eurooppa, mennä fyysiseen säästöliekkitilaan?

Ajatelkaa isokokoisia ihmisiä kriisissä kun ruokaa ei ole tarpeeksi saatavilla - ja raskaana olevia naisia???

Ehkäpä jopa kauneusihanteemme muuttuvat! Napoleonkin oli vain 150 cm! Ehkä kauneusihanteemme muuttuvat myönteisemmeksi pieniä ja pyöreitä naisia kohtaan ja lyhyemmät miehet tulevatkin halutuiksi ihanteiksi! Kun tuommoinen pienempi ihminen tulee paikalla niin toiset ajattelevat, että tuolta se hyvinvoiva tulee. Sitä ei nälkä vaivaa - se pystyy siis jopa aivotoimintaan...

Olivatpa ne missitkin vielä vähän pyöreitä sodan jälkeen. Langanlaihuutta ei varmaan vielä ihannoitu! Nyt halutaan näännyttää itsemme nälkään. Se on itsetuhoista - kuin oman sukupuolensa tappamista! Vai onko synnintunto siitä että muualla maailmassa kärsitään nälkää noin suuri, että meilläkään ei ole oikeutta täällä syödä?

HEH, HEH...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla