Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh onks mun pakko ostaa miehen lapselle joulu lahja?

Vierailija
15.12.2011 |

Mä en millään haluais ostaa miehen lapselle mitään. Se on niiin ärsyttävä ja kiittämätön (tullu äitiinsä) Se asuu muutenki äidillään ja tulee vasta Tapanin päivänä meille käymään.

Mies on ostanut mun lapselle joulu lahjan eli vissiin joudun ostamaan jonkun kalliin lahjan sille nirppa nokalle että mua ärsyttää!!! Muutenkin on tiukkaa ku oon työtön.

Oli pakko purkaa tää johonkin kun mulla ei oo oikeen ystäviä enkä voi miehelle marmattaa ku sille tulis vaan pahamieli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((

Vierailija
2/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta miehen lapsille mitään. Tosin ovat vielä pieniä, joten eivät edes tajua odottaa mitään lahjoja minulta. Suurin syy ostamattomuuteen on kuitenkin heidän äitinsä, joka varmasti vetäisi kilon hiekkaa pimppiin jos kuulisi että minä olen taas "lahjonut hänen lapsiaan" ja "ostanut heidät puolelleni".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mustasukkainen miehen entisestä elämästä ja kostat sen lapselle. Jos se on sinun mielestäsi aikuista käytöstä, niin siitä vaan.

Ehdotan, että teet uudenvuodenlupauksen että opettelet kirjoittamaan äidinkieltäsi.

Vierailija
4/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sille lapselle ei kelpaa mikään muu kuin kallis :/ viimeksi sai synttäri lahjaksi lahjakortin minulta enkä kuullut kuin valitusta kun semmosen olin mennyt ilman lupaa ostamaan. Nirppa nokka kuten äitinsä, eivät mihinkään ole tyytyväisiä.

Vierailija
5/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne Porvooseen, olet loistava! :)

Vierailija
6/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa olenkin, en kai vaan ole tunnistettavissa?!

Nyt nukkumaan jos saan unta edes tältä tressiltä!

Vierailija
7/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tressiä pukkaa liikaa eikä saa unta, pitää hakea apua tsykiatrilta!

Vierailija
8/9 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa mennä ihan peilin eteen ja tutkiskella elämää ihan vakavissaan...

Vierailija
9/9 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olet ap oikeassa. Jos tyttö on kiittämätön nirppanokka sua kohtaan, niin miksi sille pitäisi mitään sun ostaa. Ostakoon isä ja äiti, sekä tytön sukulaiset. Jos ei sun aikaisemmatkaan lahjat ole kelvanneet, niin anna olla ilman.