Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston piilokamera

Vierailija
14.12.2011 |

Siis kenen mielestä ihan oikeasti alaston piilokamera on hauska. Mua ei ainakaan naurata yhtään. Tulee just Jimiltä parasta aikaa.

Siinä on aina sama juttu. Naiselta muka yllättäen putoaa vaatteet ja tissit paljastuu. Olen huumorintajuinen ihminen, mutta valitettavasti ei mene jakeluun. Mua vaan ei naurata yhtään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaimon kanssa aina katsomme tätä jos satumme telkkarin eteen.

Vaimo nauraa miesten reaktioille ja minä nautin näkymistä :)

Hyvä perheohjelma siis

Vierailija
22/27 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin mies. Kuvittelet olevasi melkoinen uros. Tosiasiassa olet raukkis joka ei muuten saa. Ehkä tekin tarvitta sittenki jotain, ees näitä alastoman piilokameran naisia. On varmaan kurjaa kun joutuu tyytymään pelkkiin kuviin. Aika köyhää, mutta jos siihen tyytyy... tai pitää tyytyä.....

Viestistäsi huokuu feminiinisyys, joten heitänkin ilmaan kysymyksen. Mahdatko sittenkin olla nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni käski tulla tänne ilmoittamaan että katsomme kyseistä ohjelmaa parhaillaan. Taitaa harmi kyllä olla jakso, jonka olemme jo nähneet.

Don't get your panties in a twist bitches...

Vierailija
24/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo aiempi kommenttini oli virheellinen, sarja ei ole Itä-Euroopasta vaan se on ukrainalainen. Ilmeisesti sarjalle on löytynyt ystävänsä, koska jo 5. tuotantokausi menossa:D

Vierailija
25/27 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hauskuuden takia katsota, vaan että vois vetää käteen.

Upeita rintoja ja perseitä joka ilta, nam!

Vierailija
26/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia halventava ohjelma pervoille runkkareille.

Kirjoitit osuvasti, olen samaa mieltä.

Vierailija
27/27 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja tosiaankin etenee ihan käsikirjoituksen mukaan, itse katsonut lähes joka jakson ja voin sanoa että samat niin sanotut uhrit pyörii eri tilanteissa ja kun vähän seuraa niin näkee jo että ei ole totta. Kauniita naisia tosin on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä