Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään maisterin paperit :)

Vierailija
14.12.2011 |

Aikamoinen syksy on takana...kesällä näytti vielä siltä eten ikinä tule valmistumaan, mutta tässä sitä ollaan. Ihanaa!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Jospa minäkin joskus.. Miten kauan sinulta meni gradun tekemiseen?

Vierailija
2/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta tein gradun alusta loppuun neljässä kuukaudessa :)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tohdi paljastaa koska läheiset tunnistaisivat :)

ap.

Vierailija
4/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gradu on roikkunut useamman vuoden. Sanoppa viisaampana, että vaihdanko aihetta kokonaan, kun ei tuo tunnu valmistuvan?

Vierailija
5/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valmistuminen häämöttää keväällä. Olisinpa tuossa vaiheessa!

Vierailija
6/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla niitä gradujen "menestystarinoita" kun noin nohevasti ja nopeasti sait tulosta aikaan. :) Viimeksi ohjaaja sanoi, kuinka tavoitteellista on saada se 1,5 lukukaudessa.. joka kuulosti kyllä todella pitkältä ajalta.. Mutta sinä annat kyllä inspiraatioita, että kaikki on mahdollista kun välillä tuntuu niin tuskastuttavalta tuo gradu..

Vierailija
7/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus! Onko tietoa työllistymisestä vielä?

Vierailija
8/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten minä ikinä tule valmistumaan koska en osaa tehdä gradua. Useamman vuoden vitkuttelun jälkeen tuli sellainen raja vastaan, että roikkuva tutkinto "tukahdutti minut ja uhkasi kaataa paljon muutakin tärkeää ympäriltäni.

Päätin, että nyt sen teen ja mitä nopeammin...sen vähemmän aikaa joudun kärvistelemään. Vaihdoin aiheen uuteen. Otin ohjaajaan yhteyttä ja kerroin nopeasta aikataulustani.

Pelastukseni taisi olla se, että aihe oli oikeasti kiinnostava ja ennen kaikkea...huomasin gradua tehdessä sen todellisen luonteen. Laaja kirjallinen työ melko tarkkaan rajatusta aihepiiristä. Olin ajatellut gradun olevan jotaintavattoman suurtaa, vaikeaa ja jopa mahdotonta.

Kun gradu eteni...sain koko ajan lisäpotkua myös tehdä sitä. Tein välillä todella pitkiä päiviä ja valvoin myös öitä :)

Samaan aikaan tein muita opintoja...joten täytyy sanoa, että olen itseeni tyytyväinen ja olen vakuuttunut, että kuka vain yliopisto-opiskelija pystyy samaan kunhan vain päättää tehdä sen!!!

Arvosanakin oli hyvä, joten voitte varmaan arvata kuinka suuri kalliolohkare harteiltani on pudonnut :)

Tsemppaukset kaikille gradun tekijöille!

ap.

Vierailija
9/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen syksy on takana...kesällä näytti vielä siltä eten ikinä tule valmistumaan, mutta tässä sitä ollaan. Ihanaa!!!

Minä sain amk:n opinnäytetyöni valmiiksi eilen. Tai olihan se valmis jo aiemmin, mutta eilen tallensin sen theseukseen. Ensi viikolla valmistumispäivä, meni niin tiukalle tämä opparin valmistuminen, niin saan varmaan tammikuun puolella vasta tutkintotodistuksen. Mutta se ei haittaa, olen jo töissä, tosin aivan eri alan hommissa!

Mutta on tämä ihana tunne, kun pari viimeistä kuukautta teki opparia ja meinasin jo melkein luovuttaa.. ja nyt sitä sitten valmistutaan :)

Terkkuja siskolle jos tunnistaa minut ;)

Vierailija
10/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muutamia vuosia sitten vähän samassa tilanteessa kuin sinä ja muistan hyvin sen onnen ja helpotuksen tunteen kun urakka oli vihdoin ohi!

Ihanaa joulunaikaa! Nauti! Sen olet ansainnut!

Vierailija
11/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kertoa, mikä ala/laitos? Minulla on vielä hetki vääntöä edessä ja tuskastuttaa. Käyn samalla töissä, joten tuntuu, etten ikinä ehdi käyttää tarpeeksi aikaa. Mutta ehkäpä minäkin vielä onnistun.

Vierailija
12/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

amis viilaamaan kynsiäsi tai tekemään jotain muuta älyllesi sopivaa toimintaa.

Vierailija
13/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa mäkin pian tuossa tilanteessa!

Pidä kunnon pirskeet!

Vierailija
14/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää lähteä johtotason hommiin.

Vierailija
15/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan pitää pirskeet ja nauttia tästä vapaudentunteesta kun ei tarvitse jatkuvasti miettiä, että "pitäisi olla tekemässä gradua aikä katsella televisiota" yms.

En onneksi päädy kaupan kassalle...tällä koulutuksella työtilanteeni tulee olemaan turvattu melko varmasti aina. Työsopimuksen olen jo tehnyt vuoden alusta alkaen, joten siihen asti nautiskelen perheen kanssa joulusta ja alan vähitellen katsella työvaatteita kaupoista :)

ap.

Vierailija
16/22 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muut tai ainakin minä olen töissä ilman mitään yliopistotutkintoa ja olen tienannut jo varmasti enemmän kuin sinä elinaikanasi tulet tienaamaan, en silti sitä hehkuta täällä.

Vierailija
17/22 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan ettei sinulla ole yliopistotutkintoa :)

Ne, joille gradu on ollut haastava projekti osaa arvostaa sitä ja ymmärtävät sen suuren helpotuksen ja onnen tunteen mikä valmistumiseen liittyy.

Itse olen vuosien varrella lukenut täältä useampiakin tarinoita gradun loppuun saattamisesta ja voin kertoa, että ne tarinat motivoivat minuakin. Tämä on osa syynä miksi kerron omasta valmistumisestani!

Miksiköhän sinä 21. olet tässä ketjussa edes mukana... :)

On mukavaa vaihtaa kokemuksia teidän muiden kanssa, jotka oikeasti tiedätte millaista gradun teko voi pahimmillaan olla.

Mitä tulee tuohon ansaitsemaasi palkkatuloon...olet varmasti tienannut enemmän kuin minä, onnea siitä sinulle. Minä arvostan omaa koulutustani todella korkealle ja olen iloinen, että voin loppuelämäni toimia asiantuntijatehtävissä. Enköhän minäkin ala palkkaa jossain vaiheessa saamaan :)

ap.

Vierailija
18/22 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muut tai ainakin minä olen töissä ilman mitään yliopistotutkintoa ja olen tienannut jo varmasti enemmän kuin sinä elinaikanasi tulet tienaamaan, en silti sitä hehkuta täällä.

Yliopistotutkinto on hieno ja upea saavutus, jota ei pysty saamaan ellei ole motivaatiota ja tarmoa.

Töihin pääsee kuka tahansa peruskoulun käynytkin, mutta ei niihin töihin, joihin maisterintutkinto vie.

Vierailija
19/22 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin graduni seitsemän vuotta sitten ja ryhdyin saman tien tekemään väitöskirjaa. En koskaan ehtinyt nauttia maisteriudestani, kun olin heti valmistumispäivästä lähtien taas vain opiskelija.

Väikkäri onkin siitä lähtien painanut harteillani ja joka päivä on tunne että "en nyt saisi katsoa telkkaria/roikkua netissä/käydä lenkillä/mennä reissuun/viettää vapaa-aikaa kun pitäisi olla kirjoittamassa väitöskirjaa". Ei ole kivaa tämäkään :(

Mutta sulle AP, paljon onnea! Nyt olet valmis!

Vierailija
20/22 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinto on hieno ja upea saavutus, jota ei pysty saamaan ellei ole motivaatiota ja tarmoa.

Töihin pääsee kuka tahansa peruskoulun käynytkin, mutta ei niihin töihin, joihin maisterintutkinto vie.

:D